בחירות 2022

גנץ הודיע כי ימשיך את המפגשים עם אבו מאזן

שר הביטחון מגיב לביקורת על מפגשיו עם אבו מאזן: "מתכוון להמשיך ולנהוג באופן אחראי ללא שיקולים פוליטיים"
דוד זולדן |  2
בני גנץ (צילום עמותת בלעדיהם)
שר הביטחון בני גנץ מגיב למבקריו מתוך הממשלה ומהאופוזיציה על רקע דבריו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שטען בפגישה עם קנצלר גרמניה כי "ישראל ביצעה 50 שואות".
"מי שלא שולח חיילים לקרב, ומי שאין לו אחריות לחיי אזרחי ישראל ולחיילי צה"ל - טוב יעשה אם לא יטיף על פגישות שמנעו ומונעות את המלחמה הבאה ומביאות ליציבות בשטח ולחופש פעולה מדיני", אמר גנץ.
 
לדבריו, "בזכות התיאום הביטחוני שמתבצע בדרגי השטח, ועל ידי ראשי מערכות הביטחון ועל ידי – יש אזרחים וחיילים רבים שחייהם ניצלו. מי שרוצה לטמון את הראש בחול ולהתעלם מהמציאות הביטחונית והמדינית המורכבת - לא מתאים לאחוז בהגה השלטון ולהוביל את מדינת ישראל".
"אני מתכוון להמשיך ולנהג באופן אחראי את ההתנהלות האזורית ובפרט מול הפלסטינים, למען ביטחון ישראל וללא שיקולים פוליטיים", סיכם. הביקורת על גנץ נשמעה גם מתוך מחנהו. "אבו מאזן נלחם בחיילי צה"ל בהאג, ומכחיש שואה בגרמניה. אסור לתת לו לגיטימציה ובטח שלא להזמינו לראש העין", אמרה השרה איילת שקד. השר יועז הנדל הוסיף, "אבו מאזן היה ונותר מכחיש שואה. פגישות אישיות איתו הן מסר שלילי לאזור".
 
כאמור, אבו מאזן סירב, במהלך מסיבת עיתונאים עם שולץ, להביע חרטה על טבח אחד עשר הספורטאים באולימפיאדת מינכן בשנת 1972. "אם אתם רוצים לנבור בעבר, קדימה - ישראל ביצעה 50 שואות נגד פלסטינים לאורך השנים", טען הראיס. כזכור: יו"ר הרש"פ אבו מאזן היה בין האנשים שמימנו את טבח הספורטאים הישראלים במינכן ב-1972.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גנץ ירד מהפסים
    מילואימניק 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר מציע להעביר אותו לסוריה , אני הייתי מעביר אותו לבור הביוב אצלו בבית , יותר זול ומהיר.
    סגור
  • 1.
    בשביל להיראות נחמד הוא אפשר לערבים לרצוח יהודים.רישעות
    גד אמיתי 08/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    - בני גנץ מתגאה שכרמטכל סיכן חיי חיילי גולני כדי למנוע הריגת ערבים בעזה. https://youtu.be/LdGlZ4HXzx4
    סגור