בחירות 2022

מתקרבים לשביתה בבתי הספר: ליברמן מסרב להצעות התיווך במו"מ

שר האוצר אביגדור ליברמן לא אהב בלשון המעטה את הצעות התיווך של אלקין ותמנו-שטה שנועדו לתווך בינו לארגון המורים על רקע משבר פתיחת הלימודים ואומר עוד כי: "יש להסיר את המילה 'שביתה' מהלקסיקון"
דוד זולדן |  1
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
שר האוצר ויו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן לא אוהב כנראה את ניסיונות התיווך בינו לארגון המורים מצד חבריו לממשלה ואומר כי: "שמעתי הבוקר את חבריי לממשלה - שר השיכון, זאב אלקין, ושרת הקליטה, פנינה תמנו-שטה, קוראים בתקשורת לרה״מ להתערב במו״מ המתנהל בין משרד האוצר להסתדרות המורים ועל כן חשוב לי לומר מספר דברים: אני מאוד מעריך את הדאגה הכנה שלכם לפתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר ומציע שאישים פוליטיים שנמצאים קצת יותר מחודשיים לפני תקופת בחירות ישאירו את ניהול המו״מ לדרגים מקצועיים בלבד, נטולים שיקולים זרים".
עוד אמר ליברמן כי "הבהרתי במפגש אצל רה״מ עם שרת החינוך כי מי שינהל את המו״מ על הסכם שכר הוא אך ורק הממונה על השכר במשרד האוצר. אנו לא זקוקים לא למשקיפים ולא למשגיחי כשרות. אכן יש פערים אמיתיים עקב גישות שונות ברמה העקרונית. הדגש ששמה הסתדרות המורים הוא על ותק ובמשרד האוצר הדגש הוא על מצוינות".
לסיום הוא אומר כי "בסוף יש לזכור כי מדובר בכסף ציבורי ומישהו גם חייב לשמור על הקופה. עלות ההצעה שהונחה היא מעל 4 מיליארד שקלים וזה בהחלט סכום מכובד שיודע לתת מענה לצרכי המערכת. ואולי הדבר הכי חשוב, אחרי שנתיים של קורונה גם המסר החינוכי הוא חשוב ויש להסיר את המילה ״שביתה״ מהלקסיקון. צריך לשבת ולדבר כמה שצריך מתוך הבנה שאין אלטרנטיבה אחרת מלבד הסכם בין הצדדים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שר האוצר הכושר ביותר
    מאיר 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם ראש הממשלה תתעורר תעיף אותו הביתה את שר האוצר הדפוק ביותר שהיה לישראל מאז ומעולם כל מה שהוא נוגע הוא הורס עליות מחירים לא הגיוניות שנת לימודים בסכנת פתיחה ראש ממשלה תתעורר מהתרדמת כבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור