השוק

רשת הולנדיה בדרך לעסקה? הקרן שצפויה להחזיק ב-75% ממניות החברה

רשת הולנדיה מכריזה כי החלו מגעים מתקדמים למכירת השליטה בחברה עם קרן גרין לנטרן. המגעים עם קרין גרין נעשים לפי שווי של 350-400 מיליון שקל ובכוונת רשת הולנדיה למכור 75% ממניות החברה

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רשת הולנדיה, אשר בראשה עומדת משפחת ברססט, הכריזה היום (רביעי) כי החלו מגעים מתקדמים למכירת השליטה בחברה עם קרן גרין לנטרן. לאחר שרשת הולנדיה החלה באותו המהלך עם קרן פימי והמכירה התבטלה בשל חילוקי דעות בנושא שווי החברה, בשיחות המתנהלות בימים אלו בין הרשת לבין קרן גרין, מדברים על סכומים שונים מאלו שהוצעו לקרן פימי
על פי הפרסום של אתר "כלכליסט", המגעים עם קרן גרין נעשים לפי שווי של 350-400 מיליון שקל לרשת הולנדיה, כאשר בעת המגעים שנעשו עם קרן פימי דובר על הסכום של כ-450 מיליון שקל.
במסגרת השיחות עם קרן גרין לנטרן, ציינה רשת הולנדיה כי המגעים מתמקדים על מכירה של 75% ממניות הולנדיה וייתכן שמשפחת ברססט תמכור לקרן נתח גדול יותר. על אף מכירת ה-75% ממניות הולנדיה, מציינת רשת הולנדיה כי אבי ברססט ימשיך לנהל את רשת המזרנים ומערכות השינה. 
כזכור, בחודש יוני האחרון דווח כי קרן פימי, קרן הפרייבט אקוויטי הגדולה בישראל, ערכה מגעים עם רשת המזרנים ומערכות השינה הולנדיה, זאת במטרה להיכנס בשותפות עם הבעלים והמייסד של הרשת, אבי ברססט.
על פי הפרסום, רוב הכסף שתעביר קרן פימי לצורך שליטה חלקית ברשת המזרנים ומערכות השינה, הוערך בין 400 ל-450 מיליון שקל. על פי ההסכם, צוין כי הסכום ייכנס לכיסי הבעלים אך ייתכן וחלק מהכסף יעבור לחברה לצורך תוכניות משותפות של הבעלים החדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה