השוק

עמית זאב רותח על האקסית: "מנסה למנוע תחרות לגיטימית"

ליינות ביתן לא שוכחים את עזיבתו המפתיעה של המנכ"ל עמית זאב, שעתה גם חותם הסכם על הבאתה של מתחרה לרשת קארפור - ומנסים לסנדל את המהלך עם האשמת הפרת הסכם אי-תחרות והפרת סודיות. המנכ"ל לשעבר תוקף
מערכת ice | 
עמית זאב (צילום טל פלינט)
מנכ"ל יינות ביתן לשעבר, עמית זאב, שהתפטר במפתיע בתחילת חודש יוני, מגיב לראשונה על החלטת יינות ביתן לסנדל לו את העסקה עם SPAR והגעתה לארץ, ותוקף את אלקטרה צריכה, בעלת השליטה ביינות ביתן.
כזכור, מנכ"ל יינות ביתן לשעבר, עמית זאב, חתם הבוקר (ראשון) על הסכם עם רשת קמעונאות המזון הבינלאומית SPAR כדי להביאה לארץ. אבל בינתיים יינות ביתן שלחה מכתב אזהרה לזאב על הפרת הסכם לאי תחרות והפרת הסכם סודיות.

יינות ביתן, שסניפיה ישמשו עבור ענקית מזון אחרת, קארפור, טוענת כי ההסכם עליו חתם עמית עם רשת המזון ההולנדית מהווה הפרת הסכם.
זאב הגיב למכתב האזהרה שנשלח אליו ואמר כי "צר לנו כי אלקטרה מנסה למנוע תחרות לגיטימית על ליבו וכיסו של הצרכן הישראלי". לדבריו, הבאת הרשת ההולנדית תהיה לטובת הצרכן "שרק ירוויח מכניסתה של רשת בינלאומית נוספת לישראל".
כאמור, עמית זאב התפטר במפתיע מרשת יינות ביתן בתחילת חודש יוני, שמצאה לו מחליף כעבור כמה ימים - מנכ"ל קניוני עזריאלי לשעבר אורי קילשטיין. 
עמית זאב הגיב לעזיבתו אז ואמר כי "ברגשות מעורבים ועל רקע חילוקי דעות מקצועיים, החלטתי לסיים את תפקידי. אני גאה להשאיר חברה עם DNA שונה לחלוטין מזה שקיבלתי לפני מספר חודשים, הנהלה איכותית ומקצועית וצוות עובדים גאה יותר ומחויב יותר. אני משוכנע כי הסכם הזיכיון של Carrefour  בישראל, עליו חתמנו לפני חודשיים, הוא הדרך לחולל מפנה בשוק המזון בישראל וליצור ערך לצרכן ואני בטוח כי הוא צופן עתיד מזהיר לחברה ולעובדיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה