השוק

צמיחה של 5,000% בשנה וחצי: פלטפורמת הגנת הסייבר הישראלית

פלטפורמת מטאליק של קומוולט, המשלבת לראשונה את טכנולוגית ההטעיה של TrapX הישראלית, רושמת זינוק מטורף במספר הלקוחות ובהיקף ההכנסות, שהגיעו ל-50 מיליון דולר. לפלטפורמה שותפויות ענן משמעותיות עם חברות כמו מיקרוסופט ושותפת הענן העולמית SoftwareOne
מערכת ice | 
אבטחת ענן (צילום freepik)
כשנתיים מאז שהושקה פלטפורמת הגנת הנתונים כשירות - מטאליק (Metalic), המשמשת לגיבוי יישומי ענן ויישומים מקומיים לענן Azure של מיקרוסופט, מדווחת חברת קומוולט (Commvault) על מומנטום הולך וצומח באימוץ הפתרון על ידי חברות ברחבי העולם וגם בישראל. במקביל לכך משיקה קומוולט את ThreatWise כחלק ממטאליק, פתרון הגנת סייבר, המבצע זיהוי מתקפות סייבר באמצעות הטעיית התוקפים ומבוסס על טכנולוגיה של חברת TrapX הישראלית, אשר נרכשה בתחילת השנה על ידי קומוולט. ThreatWise מסייעת לזהות ולתפוס איומים סמויים ושקטים בסביבות מחשוב שונות ומונעת את המתקפה בטרם היא מתרחשת.
המומנטום שצברה מטאליק בשנתיים האחרונות בא לידי ביטוי בזמינות המוצר בכ-30 מדינות וגידול חד במספר הלקוחות לכ-2,000 לקוחות כיום, בגידול בהיקף ההכנסות ממיליון דולר ל-50 מיליון דולר בתוך 6 רבעונים (שנה וחצי), בשילוש מספר התכונות בפתרון מאז ההשקה ובהקמת שותפויות ענן משמעותיות עם חברות כמו מיקרוסופט ושותפת הענן העולמית SoftwareOne. בישראל אומץ פתרון מטאליק על ידי ארגונים גדולים ומובילים במשק, ביניהם: הראל ביטוח, חברת הביטוח הבינלאומית AON, כתר, מגדל שוקי הון, סוכנות הביטוח קלי, קבוצת ידיעות אחרונות ועוד רבים.
"צמיחתה והצלחתה של מטאליק ברחבי העולם ובישראל מעידות על כך שזהו פתרון עם צורך אמיתי בשוק ועם יתרונות משמעותיים מול המתחרים", אומר רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל. "מטאליק מציעה רמת אבטחה וגמישות שחברות גדולות כקטנות זקוקות להן כדי להתמודד עם תקופה של שינויים תכופים וסיכונים הולכים וגדלים. באמצעות פונקציות הגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור המסופקים במודל SaaS, קומוולט עוזרת ללקוחות למנוע סיכונים ולהגן על הנתונים של יישומי ענן ויישומי און פרמיס באמצעות גיבוי לענן".
 
לדברי נוי, "רק ב- 17% ממתקפות הכופר מבקשים התוקפים כסף בתמורה להסרת הצפנת הנתונים, בעוד ש-83% מן המתקפות האחרות כרוכות בסוג כלשהו של דליפת נתונים, גניבה או נזק. במילים אחרות, לרוב ההתקפות מטרות גדולות יותר ממניעת גישה לנתונים בלבד, כפי שחזינו במספר התקפות בישראל בהן איימו התוקפים לפרסם נתונים רגישים. לכן, חברות חייבות לעצב מחדש את אסטרטגיית הגנת הנתונים שלהן כדי להתמקד בבידוד הנתונים שלהן מאיומים חדשים, ולא רק להתאושש מהם. במקביל לכך, אחסון בענן בפתרונות מבודדים (Air Gap) הוא חלק חיוני מכל אסטרטגיית הגנה על נתונים, בעידן של עליה בתחכום המתקפות". לאחרונה מיתגה קומוולט את שירות האחסון בענן של מטאליק בשם Metallic Recovery Reserve.
לדברי רוני כפטל, דירקטור טכנולוגיות בינלאומי בקומוולט לתחום מטאליק, "Metallic Recovery Reserve הוא "הכפתור הקל" לאבטחת נתונים ולשליטה בעלויות. מכיוון שהוא משולב במלואו עם תוכנת קומוולט, מנהלי מערכת יכולים להשתמש ב- Metallic Recovery Reserve כיעד גיבוי כמו כל יעד אחר של דיסק או קלטת. זה מסיר את הצורך במתן הכשרה מקיפה, שכן כל זה מטופל על ידי תוכנת קומוולט, שכותבת ישירות לאחסון הענן וקוראת ממנו לשחזורים, ללא מחשב שפועל בענן. כל זה מנוהל באמצעות מרכז הפיקוד של קומוולט, המספק ממשק משתמש יחיד לניהול כל הנתונים הארגוניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה