השוק

אדל מוכרת את הבית שלה: זה הסכום שהזמרת דורשת

הכוכבת האנגלית היא גם בעלת כמה וכמה נכסי נדל"ן מפוארים ברחבי קליפורניה. כעת, היא מוכרת את אחוזת הענק שלה, שבזמנו רכשה מניקול ריצ'י
מערכת ice |  1
אדל (צילום פייסבוק/ Adele)
לאחר שהתמקמה באחוזה החדשה והגדולה שלה בלוס אנג'לס, אחוזה בסגנון וילה ים תיכונית בשווי 58 מיליון דולר שנמכרה על ידי סילבסטר סטאלון, אין זה מפתיע שאדל מחפשת למכור כמה מבתים רבים אחרים שלה בבוורלי הילס. הראשונה בתור, היא האחוזה שרכשה הזמרת מחברתה הטובה ניקול ריצ'י רק בשנה שעברה.
הבית מתואר בפרסום למכירה כ"אחוזה קסומה בסגנון המפטון" ואדל מוכנה להיפרד ממנו תמורת 12 מיליון דולר. מדובר בקפיצה מ-10 מיליון הדולרים ששילמה הזמרת לריצ'י עבור המקום ב-2021. ריצ'י עצמה, שילמה על הבית 6.7 מיליון דולר בשנת 2015. הנכס נבנה ב-1957, אך מאז שופץ והורחב. הבית כולל שלושה חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה וחדר רחצה אחד, בתוספת חדר בונוס גדול / חדר משחקים, שיכול בקלות להיות חדר שינה רביעי.
 
הבית ממוקם ממש בסמוך לביתה הראשי לשעבר של אדל, שם צילמה בשנה שעברה תוכנית ווג "73 שאלות". ממוקם על מגרש פינתי בעל גדר גבוהה בתוך קהילת Hidden Valley Estates השמורה 24/7, הנכס כולל שורה של שכנים מפורסמים הכוללים את ג'ניפר לורנס, זואי סלדנה, ניקול קידמן ופנלופה קרוז. מלבד שני הבתים שהוזכרו, אדל מחזיקה גם באחוזה בשווי 10 מיליון דולר ממול, אשר מאוכלסת על ידי בעלה לשעבר סיימון קונצקי. לגבי ריצ'י, היא עברה לבית גדול יותר ומאוד שיקי במקום אחר באזור בוורלי הילס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא רק יפה גם אופה?? (ל"ת)
    רוז 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור