חדשות
לעומק התודעה מקבל את תקציב Hisense - בשווי של 8 מיליון ש'
מותג האלקטרוניקה Hisense נותן החסות הרשמית של מונדיאל FIFA 2018 ברוסיה, יוצא בקמפיין ראשון מתוך 4, לקראת המונדיאל בעלות של 3 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה. הקמפיין עלה אמש לאוויר, שנה בדיוק לפני שריקת הפתיחה למונדיאל. בסך הכל תקציב Hisense שיטופל בלעומק התודעה עומד על כ-8 מיליון שקלים לשנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.תותחים!!! (ל"ת)דני 06/2017/15הגב לתגובה זו0 0סגור