משפט

בזק מנסה להטיל אימים? תביעה נגד מנכ"ל 'מנא טכנולוגיות' נדחתה על הסף

חברת התקשורת ממשיכה לחזק את מעמדה כמונופול ולדברי עורכי הדין של "מנא טכנולוגיות" מנסה לפגוע בתחרות בתחום ע"י הטלת אימים על 'מנא' ומנכ"ל החברה. המחוזי בב"ש דחה את תביעתה נגד מימון אביטן וקיבל את בקשת הנתבע לסילוק על הסף
מערכת ice | 
בזק (צילום קובי גדעון פלאש90)
בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל בשבוע שעבר (19.5), את בקשת הסילוק על הסף של מנכ"ל חברת "מנא טכנולוגיות" נגד טענות "בזק", כאשר הבקשה הוגשה באמצעות עורכי הדין גיא נאמן וגבריאלה גרשון רוזנברג ממשרד עורכי הדין, בלטר גוט אלוני ושות'.
"מנא טכנולוגיות", הוקמה ע"י מימון ונריה אביטן, יזמים בעיר שדרות. החברה מתמחה במתן חבילות תקשורת תחת המותג "ICE תקשורת חכמה". "בזק" הגישה תביעה באוגוסט 2020 כנגד החברה ומימון אביטן שמכהן כמנכ"ל החברה. מכתב התביעה עולות טענות על גניבת סודות מסחריים, לשון הרע והטעיית צרכנים.
מנגד, הוגשה בקשה לסילוק על הסף של התובענה כנגד מר מימון אביטן, מנכ"ל חברת "מנא טכנולוגיות", באמצעות עורכי הדין גיא נאמן וגבריאלה גרשון רוזנברג, ממשרד עורכי הדין "בלטר גוט אלוני ושות'".
לדברי עו"ד גבריאלה גרשון רוזנברג, שייצגה את מר מימון אביטן: "מנא טכנולוגיות" הינה אישיות משפטית נפרדת לחלוטין ממר מימון אביטן ואין כל יחסים חוזיים בין מר אביטן לבין חב' "בזק". מטרת התביעה האמיתית של בזק היא לחזק את מעמדה של בזק כמונופול ולפגוע בתחרות בתחום התקשורת ע"י הטלת אימה על מנכ"ל החברה באופן אישי". החלטת בית המשפט על מחיקת התביעה כנגד מר אביטן מימון, מוכיחה כי אין לחב' "בזק" כל ראיה להקמת אחריות אישית למר מימון אביטן.
בהחלטת בית המשפט, הוחלט על מחיקת התביעה כנגד מר מימון אביטן השופטת גאולה לוין קבעה: "עמדתה של בזק, לפיה די בכך שהמבקש הוא הרוח החיה בחברה כדי להטיל עליו אחריות אישית גורפת, על כל מעשיה ומחדליה של החברה, היא למעשה "הרמת מסך" במסווה של אחריות אישית".
עו"ד גבריאלה גרשון רוזנברג, ממשרד עורכי הדין בלטר, גוט אלוני ושות' שייצגה את חב' מנא תקשורת ומר מימון אביטן:"ההחלטה של בית המשפט על מחיקת התביעה נגד מר מימון אביטן, מוכיחה כי אין לבזק כל ראיה להקמת אחריות אישית למר אביטן. מטרת התביעה של חב' "בזק" היא לחזק את מעמדה של בזק כמונופול ולפגוע בתחרות בתחום התקשורת ע"י הטלת אימים על חב' "מנא טכנולוגיות" ועל המנכ"ל באופן אישי".
תגובת בזק תובא לכשתתקבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה