משפט

מחזיקים חשבון בשוויץ? ליטי לינק בישראל

חברת ליטי לינק השוויצרית, המתמחה בליטיגציה ותביעות כספיות נגד חברות ומשמשת כגורם מקשר ללקוחות זרים המחזיקים חשבון בנק בשוויץ, מתחילה את פעילותה בישראל. החברה מנהלת כיום 1,500 תיקים של לקוחות בודדים ו-100 תיקים של לקוחות מוסדיים
מערכת ice | 
הוברט שוורצלר (צילום יחצ)
חברת ליטי לינק השוויצרית, המתמחה בליטיגציה ותביעות כספיות נגד חברות ומשמשת כגורם מקשר ללקוחות זרים המחזיקים חשבון בנק בשוויץ, מתחילה את פעילותה בישראל. 
החברה משמשת כגורם מקשר ללקוחות זרים המחזיקים חשבון בנק בשוויץ למימון ליטיגציה מוצלח ובכך לאכיפת תביעות ופועלת במספר רב של מדינות ברחבי העולם. כעת היא מזהה פוטנציאל בקרב הקהל הישראלי בשל כמות גדולה של אזרחים ישראלים המחזיקים חשבון בנק בשוויץ.
 
אנשים רבים בוחרים להחזיק חשבונות בנק בשוויץ כיוון שהחוק השוויצרי מונע מהבנק לחשוף כל מידע הנוגע לחשבון (אפילו קיומו) ללא רשות המפקיד, למעט מקרים בהם יש חשד לפעילות פלילית חמורה.
המוסדות הפיננסיים של שוויץ משמשים לעתים קרובות לקהל של גורמים עשירים מכל רחבי העולם שרוצים להשקיע את כספם דרך מערכת הבנקאות הפרטית המפורסמת של המדינה.
חברות לניהול תביעות כמו ליטי לינק השוויצרית, המשווקת מוצר ללא עמלות בשם Retroback, שבאמצעותו ניתנת להם האפשרות לתבוע בנקים ו/או מנהלי נכסים רטרואקטיבית, טוענות כי ייתכן ומוסדות בנקאיים שוויצריים חייבים מיליונים למשקיעים בחו"ל.
חברות תובעות אחרות מציינות כי לקוחות שלא הצהירו בארץ שבה הם מתגוררים על השקעותיהם בשוויץ, הם המטרה האידיאלית עבור בנקים ומנהלי נכסים, כיוון שלקוחות אלו לא יהיו רגישים במיוחד לעמלות מופקעות.
 
בליטי לינק מעריכים כי מספר רב של המחזיקים בחשבון בנק בשוויץ עשויים להיות זכאים
להחזרים של סכומי ענק בדיעבד מבנקים שוויצרים.
הסיבה לכך היא שכאשר הבנקים הללו שמו את כספי לקוחותיהם בעבר בקרן השקעות, הם קיבלו עמלות ממנהל הקרן על שהביאו עסקים חדשים, וקבעו שכל העמלות צריכות להיות שייכות למשקיע. הבנקים מחויבים להחזיר את כל מה שקיבלו ללקוחותיהם, בתוספת ריבית של 5 אחוזים בגין איחור בתשלום. אבל הם חייבים לגבות את המזומנים רק אם הם מקבלים דרישה לכך - ורוב הלקוחות שאינם מקומיים אינם מודעים כלל לכך שהם חייבים משהו.
רואי חשבון רבים שעוזרים ללקוחות אלה להגיש מסמכי מס אכן יודעים שהם צריכים לעזור ללקוחותיהם להחזיר את הכסף. אבל בגלל שחלקם מעריכים את מערכת היחסים שלהם עם הבנקים השוויצרים החזקים, הם לא מוכנים לחשוף אותם.
ליטי-לינק היא חברה שוויצרית שהוקמה ב-2017 המתמחה בליטיגציה ותביעות כספיות נגד חברות, שבראשה עומד המנכ"ל הוברט שוורצלר. החברה כעת מחפשת לפנות לקהל ישראלי, שרבים ממנו מחזיק בחשבון בנק בשוויץ.
שם החברה נגזר מהמילים ליטיגציה ולינק. כלומר, החברה מציעה ללקוחותיה את האפשרות לטעון את טענותיהם בבית המשפט או בהליכי בוררות ומהווה למעשה את ה-LINK למימון ליטיגציה מוצלח ובכך לאכיפת תביעות.
ליטי-לינק מציעה ללקוחותיה מוצר שנקרא "רטרו-בק", שבאמצעותו ניתנת להם האפשרות לתבוע בנקים ו/או מנהלי נכסים רטרואקטיבית. כמו כן, החברה נושאת ב-100% מהסיכון שבעלויות הייצוג. החברה מעסיקה צוות מומחים בעל ניסיון רב-שנים, כמו גם רשת שותפים נרחבת של משרדי עורכי דין בשוויץ, ליכטנשטיין וגרמניה.
החברה, המתמחה בליטיגציה בשווייץ, מסתמכת על תהליכי IT סטנדרטיים ומאושרים שהם יעילים, דיגיטליים ומאובטחים. ליטי לינק מנהלת כיום 1,500 תיקים של לקוחות בודדים ו-100 תיקים של לקוחות מוסדיים. ל-Liti-Link צוות מנוסה ורשת שותפים רחבה של עורכי דין שוויצרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה