משפט

לאחר יותר מ-40 שנה: הרצח המזעזע של הילדה פוענח

בשנת 1979 נמצאה גופתה של לזיה ג'קסון בת ה-12 המשטרה פתחה בחקירה אך לא הצליחה לשים את ידה על הרוצח. כעת זהותו נחשפה, אך מתברר שהוא כבר שילם על מעשיו
מערכת ice | 
משטרת ניו יורק (צילום JAKE OFFENHARTZ)
לאחר יותר מ- 40 שנים מקרה הרצח של ילדה בת 12 מטקסס פוענח, כך דיווחו הרשויות בשעות הלילה האחרון (רביעי). בדיווח שמסר שריף מחוז מונטגומרי ביום שני האחרון ששותפה נמסר כי בעזרת שימוש בטכנולוגיה זיהוי DNA חדשני, מדענים הצליחו לקשר את הרצח של לזיה מיטשל ג'קסון ב-1979, כעת נחשף כי הרוצח – ג'רלד דוויט קייסי, שילם על מעשיו וכבר הוצא להורג בעוון רצח אחר.
 
כאמור מערכת זיהוי הפלילים בטקסס שמרה על בגדיה של ג'קסון ולא הצליחו לייצר התאמה בין ה- DNA של הרוצח לכזו שנמצאת במאגר. רק לאחר שהרוצח הוצא להורג השכילו הרשויות להבין כי מדובר באותה דגימת DNA והצהירו כי מדובר בקייסי.
 
בניתוח שנערך לגופה לאחר המוות נמצא כי אל הילדה הוזרק חומר רעיל, לאחר ההזרקה הותקפה מינית ולאחר זמן מוערך של שעה גם נהרגה. גופתה הושלכה בצידו של שדה תירס עצום במדינה. רק במקרה גילה אחד החקלאים בשדה את גופתה של הילדה והזעיק את כוחות המשטרה. מיד לאחר מכן פתחה המשטרה בחקירה וכעת כאמור, החקירה הגיעה אל קיצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה