משפט

פירמת עורכי דין מובילה מתרחבת, צירפה בוטיק מיסים ותיק

פירמת עורכי הדין גורניצקי ממשיכה להתרחב, ולאחרונה הודיעה כי היא קולטת לתוכה את בוטיק המיסים המוערך ד. פוטשבוצקי, שיעבה את פרקטיקת המיסים המובילה של המשרד
מערכת ice | 
משרד עורכי דין גורניצקי מתרחב (צילום פירמת גורניצקי)
עוה"ד דודי גולדמן ומיכל זילברשטיין - השותפים המהווים את בוטיק המיסים הוותיק והמוערך ד. פוטשבוצקי, אשר מייצג גורמים ציבוריים ופרטיים וכן חברות מובילות במשק מזה עשרות שנים - הודיעו היום על הצטרפותם למשרד גורניצקי ושות'. מהלך זה מצטרף להמשך התרחבות הפירמה הן בגידול פנימי והן בשורת מהלכי מיזוג שהושלמו בשנים האחרונות, והוא יעבה את פרקטיקת המיסים המובילה של הפירמה. דוד (דודי) גולדמן הינו מומחה בעל שם בתחום דיני המס בארץ, ובפרט המיסוי העקיף, ומייצג מזה שנים נישומים בייעוץ ותכנון מס וייצוג בפני רשויות המס וערכאות שיפוטיות. כמו- כן, דודי שימש בעבר כיו"ר הוועדה למסים עקיפים בלשכת עוה"ד, הרצה במוסדות אקדמיים שונים בתחום דיני המס ופרסם מאמרים מקצועיים.
 
מיכל זילברשטיין מומחית בכל תחומי המיסוי העקיף, מייצגת ומלווה לקוחות בשלבים השונים של פעילותם מול רשות המסים ובערכאות השונות, ומרצה מבוקשת בתחום המע"מ באוניברסיטת תל אביב ובמוסדות רבים אחרים.
יו"ר הפירמה, פנחס רובין, השותפים המנהלים של פירמת גורניצקי, ליאור פורת וכפיר ידגר, וראש תחום המיסים דניאל פסרמן בירכו על הצטרפותם: "אנו מברכים את דודי ומיכל על הצטרפותם למשרד, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה וההעמקה של הפירמה. משרד ד. פוטשבוצקי הוותיק הוא משרד מוערך ואיכותי, ואין לנו ספק כי מיכל ודודי ניחנים באיכויות המקצועיות והאישיות שיובילו לשילוב כוחות פורה ומפרה לטובת לקוחותינו". עוה״ד דודי גולדמן ומיכל זילברשטיין ציינו כי: "אנו נרגשים להצטרף לפירמת גורניצקי, שנחשבת למובילה בארץ בתחום המיסים, ומשוכנעים שהחיבור של שני המשרדים יעצים את פרקטיקת המיסים המובילה של הפירמה, תוך העמקת השירות המקצועי והאיכותי ללקוחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה