בארץ

השפעות המבצע: מטוס נוסעים נחת באתונה במקום בנתב"ג

טיסת נוסעים של חברת "בריטיש אירוויס" שהייתה אמורה לנחות בנתב"ג שינתה כיוון ונחתה באתונה. בחברת התעופה טוענים שזה קרה עקב מידע שהגיע מממשלת בריטניה
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
טיסה של חברת "בריטיש איירוויס" נחתה באתונה במקום לנחות ביעד המתוכנן שלה, נמל התעופה בן גוריון. בחברת התעופה נימקו את ההחלטה בכך שהסיבה לכך הגיע "בעקבות מידע מממשלת בריטניה". 
ציטוט שהובא מ-N12 שופך עוד אור על החלטת החברה: "החלטנו לחזור לנמל התעופה הית'רו אתמול בלילה כאמצעי זהירות. הצוותים שלנו עומדים בקשר עם לקוחות החברה כדי לסייע לספק להם חלופות".
 
כזכור, אתמול (שלישי) ממשלת ישראל ודובר צה"ל הודיעו על תחילת מבצע "מגן וחץ". המבצע נפתח עם חיסולם של חליל בהיתיני, מפקד מרחב צפון של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, טארק עז אל-דין בן ה-49, האחראי על הכוונת פיגועים של ארגון הטרור ביהודה ושומרון, וג'אהד ע'נאם, מבכירי וותיקי הפעילים בג'יהאד האסלאמי, ששימש כמזכיר המועצה הצבאית של הארגון והיה בעבר מפקד מרחב צפון.
בישראל ציפו לתגובה שהגיעה לפני מספר שעות עם תחילת שיגורי רקטות אל עוטף עזה ודרום הארץ. בהמשך היום, שוגרו רקטות גם לערים שנמצאים במרכז הארץ: חולון, ראשון לציון, תל אביב ורמת גן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה