בארץ

חוסרים בצה"ל: המשק הישראלי מתגייס למאמץ הלאומי

חברת הייטקזון תתרום 1,000 ערכות חיוניות. לקוחות המועדון הוזמנו להצטרף: על כל תרומה של 90 שקל, תסופק ערכה נוספת. החבילות ישונעו ליחידות הצבא באמצעות מערך הלוגיסטיקה של החברה
מערכת ice |  2
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ יוסי זמיר)
בצל אירועי מלחמת חרבות ברזל, הבוקר (שלישי) הודיעה הייטקזון שהיא תורמת 1,000 ערכות חיוניות לחיילי צה"ל, הכוללות בין השאר פריטים כגון סוללה נטענת לטלפון, סטים של ביגוד תרמי, סטים של מגבות ושמיכות מיקרופייבר, סטים של נאוטיקה הכוללים שלישיית תחתוני בוקסר או שלישיית טישרטים ועוד.
לקוחות המועדון עובדי חברות ההייטק הוזמנו להצטרף לערכות שתרמה הייטקזון, ועל כל תרומה של 90 שקל תיתרם ערכה נוספת. נוסף על כך, מאפשרת הייטקזון לתרום ערכה צוותית במחיר עלות של 500 שקל. ערכה זו כוללת: בוסטר התנעה, ערכת קפה, סט 6 מגבות וערכת הישרדות.

את החבילות תשנע הייטקזון ליחידות הצבא באמצעות מערך הלוגיסטיקה שלה. הייטקזון הוא מועדון צרכנות לעובדי הייטק בישראל בבעלות חברת היי ביז. המועדון הוא אחד ממועדוני הצרכנות הגדולים בישראל, ומונה מעל 300 אלף חברים, המועסקים בכ-1,400 חברות טכנולוגיה.
מאז פרוץ הלחימה, אזרחים אוספים תרומות באופן עצמאי וקונים מזון ברשתות השיווק. קבוצה של חרדים רכשה מזון וציוד בלמעלה מ-18 אלף שקל לטובת החיילים והאזרחים שבחזית הלחימה. בתל אביב אזרחים הקימו קבוצות שלמות של התגייסות לטובת השגת מזון וציוד או אפילו אמצעי לחימה, הצל משיג אפודים וכך גם מגישת חדשות 13 סיון כהן שמנסה לגייס תרומות בעמוד האינסטגרם שלה. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נתניהו והליכוד העבירו את הכסף שלנו לחרדים
    ציון ירושלים 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לנו גיס חמישי בלב ישראל
    סגור
  • 1.
    נתניהו- סדאם חוסיין הישראלי
    דורון 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סדאם חוסיין הישראלי שומר על הכסא והתחת שלו, עודאי וקוסאי והחולת נפש ברחו לחו"ל לבזבז את הכסף היועד לסיוע וציוד לצה"ל ולאזרחים
    סגור