תקשורת ומדיה

חגי לפיד מצטרף לוואלה – ויקים מחלקת וידאו לסושייאל

חברת התוכן של וואלה - BRAND NEWS רוצה להתחזק בעולמות הוודיאו בסושייאל, כחלק מאסטרטגיה של האתר לתקוע יתד ברשתות החברתיות. לצד המסחרי גויסה שירי אוזן
אלכסנדר כץ |  3
בית וואלה (צילום אלכסנדר כץ)
איש התוכן חגי לפיד מצטרף לוואלה לטובת הקמת מחלקה שתעסוק בעולמות הווידאו במדיה החברתית - כך נודע לאייס. הגיוס של לפיד הוא לחברת התוכן של וואלה - BRAND NEWS, שמקימה כאמור מחלקה המתמחה בעולמות הווידאו בסושייאל, ולטובת כך גויסו טאלנטים ייעודיים שיפקחו על כך.
לפיד התחיל כתסריטאי בתכנית 'החרצופים' בערוץ 2, ובהמשך כתב את 'פיני הגדול', 'החטא ועונשו' ו'האקדמיה לצחוק'. הוא גם היה עורך תכניות ריאליטי. לאחרונה שימש כמנהל הקריאייטיב-דיגיטל של הפקות האינטרנט של קשת, בהן סדרת הרשת המצליחה 'הישראליות'. לצד המסחרי של המחלקה גויסה שירי אוזן, שתנהל את מערך המכירות.
התוכן הייעודי של מחלקת הסושיאל ב-BRAND NEWS יופק ויקודם ברשתות החברתיות, הן של וואלה והן של המפרסמים. כמו כן מחלקת הסושיאל תפיק גם תכנים בלעדיים שישבו בנכסי המפרסם ובמותגים חדשים שיוקמו לטובת כך.
וואלה שם כבר תקופה ארוכה דגש על עולמות הסושייאל. לפני כחצי שנה השיק את ערוץ Buzzit! המרכז בתוכו כמה מכוכבי הרשת המשפיעים והפופולאריים - בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב ובסנאפצ'אט. במסגרת מיזם זה החל וואלה להפיק ולקדם תכנים מקוריים ובלעדיים של כוכבי הרשת ובנוסף משלב ב-Buzzit! תכנים נבחרים מהעמודים שלהם ברשתות החברתיות השונות.
"הצבנו לנו כמטרה בשנת 2018 להעמיק את עולמות התוכן בסושיאל בשילוב עולמות הדאטה תוך מתן ערך מוסף למפרסמים", אומר לאייס ערן גוטדנקר, המשנה למנכ"ל וואלה. "חגי לפיד ושירי אוזן הם חיזוק שיתרום רבות לעבודה המשותפת שלנו עם הלקוחות על מנת לספק תוכן מבודל, חדשני ויצירתי לכלל לקוחותינו".
ובלי קשר, שינויים בסד"ק בוואלה. יעל געתון, שכותבת עבור מדור התרבות, עוברת לשמש ככתבת צרכנות במקומה של אירה אימרגליק, שעזבה לאחרונה לרשת שם היא משמשת ככתבת צרכנות בתכניות השונות של הערוץ. בשלב זה טרם הוחלט האם לאייש את התקן בתרבות, או לוותר עליו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד סרח ירוד של נפוטיזם (ל"ת)
    רפאל 11/2017/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בהצלחה חגי (ל"ת)
    אא 11/2017/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    אחד הכשרונות הגדולים בארץ (ל"ת)
    ל.ק 11/2017/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור