מינויים

הטאלנטית החדשה של יוניברסל מיוזיק: העיתונאית מיטל שבח

שדרנית הרדיו מונתה למנהלת איתור ופיתוח אומנים בענקית ההפקות, לאחר עשור במגוון תפקידים בעולמות התוכן והרדיו. מנכ"ל יוניברסל יורם מוקדי: "נרגש מהצטרפותה של מיטל"
מערכת ice | 
מיטל שבח (צילום אלה ברק)
חברת יוניברסל מיוזיק ישראל, הודיעה על מינוי העיתונאית המוערכת ושדרנית הרדיו מיטל שבח לתפקיד מנהלת איתור ופיתוח אומנים (A&R ) ביוניברסל מיוזיק ישראל. שבח (32), בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום המוזיקה ושימשה גם כיועצת מוזיקלית לתוכניות טלוויזיה כדוגמת: "המתמחים" "חתונה ממבט ראשון", "אקס פקטור", "לאהוב את אנה" ועוד.
מיטל שבח, המצטרפת עתה ליוניברסל מיוזיק ישראל, מגיעה מחברת המוזיקה בסטרימינג Deezer, שם הייתה מנהלת התוכן ושיווק אומנים ובמקביל שימשה כשדרנית, עיתונאית ועורכת מוסיקלית מנוסה. בשנים האחרונות שימשה כשדרנית ועורכת מוזיקלית בגלגל"צ וברדיו ת"א, מבקרת ועורכת ערוץ המוזיקה של אתר MAKO והייתה שותפה להקמת ערוץ MTV ישראל, בו הייתה גם העורכת המוזיקלית הראשונה של הערוץ.
בתפקידה החדש, תוביל שבח את המאמצים של יוניברסל מיוזיק העולמית בפיתוח והחתמה של כישרונות מוסיקלים חדשים בישראל עבור יוניברסל מיוזיק ישראל. החברה שהושקה  מוקדם יותר השנה, ממוקמת בתל-אביב תחת ניהולו של יורם מוקדי, מנכ"ל החברה.
חברת יוניברסל מיוזיק ישראל היא הזרוע המקומית של יוניברסל מיוזיק גרופ (UMG), מהחברות המובילות בעולם בתחומי ההפקות והמוזיקה, ביותר מ-60 מדינות. UMG  מזהה ומפתחת יוצרים, ומפיקה ומפיצה את המוסיקה עתירת השבחים והמוצלחת ביותר מסחרית בעולם. קבוצת יוניברסל מיוזיק הינה חברה של ויוונדי. יוניברסל ישראל מתמקדת בהתאמה ופיתוח של טאלנטים מקומיים, לצד איתור הזדמנויות לשותפויות עסקיות וטכנולוגיות חדשות עם חברות ישראליות.
יורם מוקדי,  מנכ"ל יוניברסל מיוזיק ישראל, ציין: "אני נרגש מהצטרפותה של מיטל לצוות יוניברסל מיוזיק ישראל. נסיונה העשיר במוסיקה והכרת התעשייה המקומית תעזור לנו לזהות ולפתח את הגל הבא של כשרון מוסיקלי ישראלי, תוך שאנו רוצים לחשוף את האומנים שלנו לקהלים חדשים סביב העולם, במקביל להצלחה של האומנים בישראל".
מיטל שבח, מנהלת איתור ופיתוח אומנים (A&R ) ביוניברסל מיוזיק ישראל, מסרה: "כבוד גדול להצטרף לצוות של יוניברסל מיוזיק ישראל. הקמת יוניברסל מיוזיק בישראל  תאפשר חיבור משמעותי של אומנים ולייבלים לתעשיית המוזיקה הבינלאומית ותיצור עוד אפשרויות לאומנים, יוצרים ומפיקים ישראלים להגיע לקהלים חדשים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה