תקשורת ומדיה

משה חוגג תוקף את לה פמיליה: "כמו ארגון פשע"

איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים הגיב לראשונה להתנהגות האלימה של ארגון האוהדים הקיצוני של הקבוצה בריאיון לאילנה דיין ובציוץ בדף הטוויטר שלו. חוגג: "אף אחד לא יופתע אם מישהו ייהרג בגלל פעילות של 'לה פמיליה'"
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים, משה חוגג (צילום פייסבוק/משה חוגג, מועדון אוהדי בית"ר ירושלים)
איש העסקים והבעלים של בית"ר ירושלים, התבטא הבוקר (חמישי) נגד הגרעין הקשה של אוהדי בית"ר ירושלים, לה פמיליה, לאחר שהכו אישה עם קביים וחייל בצה"ל שעודד את השחקן המוסלמי של הקבוצה, יוסוף קמסו מארה, שהתחמם במהלך המשחק האחרון נגד הפועל תל אביב שהתקיים לפני יומיים.
בדף הטוויטר שלו, כתב הבעלים של הקבוצה: "לה פמיליה: המקרה לא מייצג אותנו, זו לא דרכנו. המנון לה פמיליה: 'היכונו לימים הקרבים ובאים, בהם יוקם הצבא החזק ביותר שנראה עלי אדמות, אשר יגן בעדך וימחק מעל פני האדמה את כל העומד בדרכו, צבא גרילה גזעני ואכזר'".
כמו כן, חוגג התראיין הבוקר בגל"צ בתכנית של אילנה דיין ואמר: "הגיע הזמן שמישהו יתעורר לפני שיקרה אסון ותוקם ועדת חקירה. כשהגעתי לבית"ר חיבקתי את 'לה פמיליה' כי חשבתי שבדו-שיח אפשר לפתור דברים, אבל אחר כך, במשך שנתיים, קיימתי מולם מלחמה חסרת תקדים".
חוגג גם הביע חששות מכך שמישהו עלול להיהרג: "אף אחד לא יופתע אם מישהו ייהרג בגלל פעילות של 'לה פמיליה'. למה אף אחד לא מתעורר? הארגון הזה בנוי כמו ארגון פשע",  אילנה דיין שאלה: "איימו עליך שלא תעז לשבור את 'לה פמיליה'?" חוגג ענה בחיוב.
לאחר מכן, לקראת סוף הריאיון חוגג אמר: "אני, כאבא לילדים, לא מעז לשלוח את הילדים שלי למשחק של בית"ר. רוב הקהל, קהל נורמטיבי - מפחד להגיע למגרש. הם מגיעים לראות משחק כדורגל ויוצאים בבית החולים. זה דבר מטורף, חייבים להתעורר לפני שיהיה אסון. הכתובת על הקיר כבר שנים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה