מינויים

לאחר 19 שנה: מנכ"לית חדשה לעמותת תפוח

דפנה גבר החליטה לעזוב את תפקידה כמנכ"לית עמותת "תפוח" וכבר בחודש הבא תחליף אותה ענת צור, מי שהייתה מנכ"לית הקרן לירושלים. צור: "העתיד של כולנו טמון במתן שוויון הזדמנויות לכל מגזרי האוכלוסייה"
מערכת ice | 
ענת צור, מנכ"לית עמותת "תפוח" (צילום יח"צ)
עמותת "תפוח" הודיעה היום (ראשון) על מינוייה של ענת צור שתחליף את המנכ"לית היוצאת דפנה גבר, שהודיעה על החלטתה לסיים את תפקידה לאחר 19 שנים בהן הובילה את העמותה.
צור מונתה למנכ"לית עמותת תפוח העוסקת בצמצום פערים באמצעות טכנולוגיה בקרב המוטבים שלה בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל. צור בעלת תואר שני במדעי החברה עם התמחות בלימודיים עירוניים ואזוריים ותואר ראשון במדעי המדינה וגיאוגרפיה, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.
צור מגיעה לתפוח מתפקידה כמנכ"לית הקרן לירושלים – הקרן העירונית הפועלת לקידום החברה בירושלים כחברה סובלנית ופלורליסטית ופועלת למען כלל אוכלוסיית העיר. במסגרת תפקידה ענת יזמה, תכננה וניהלה תכניות ופרויקטים פיזיים לטובת פיתוח העיר בתחומי החינוך, התרבות, החיים המשותפים הקהילה והרווחה וניהלה את הארגון תוך יצירת קשרים עם משרדי ממשלה, הרשות המקומית, עמותות ומובילי דעה. במסגרת פעילותה בעיר ירושלים בשנים האחרונות ענת צור היתה בתפקידיה הקודמים כמשנה למנהל הרשות לפיתוח ירושלים, וכסמנכ"לית תכנון, החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ.
עם בחירתה לתפקיד אמרה צור: "אחרי שנים רבות של עשייה ציבורית וחברתית בעיר ירושלים הכוללת פיתוח מרחבים ציבוריים, חיזוק ההון האנושי, החיים המשותפים והרב תרבותיות אני שמחה וערוכה לעבור לעשייה ברמה הלאומית. העתיד של כולנו טמון במתן שוויון הזדמנויות לכל מגזרי האוכלוסייה, בפיתוח אחריות חברתית וצמצום פערים לאוכלוסיית הפריפריה הגאוגרפית והחברתית בכל מגזרי האוכלוסייה. עמותת תפוח הפועלת ליצירת שוויון  דיגיטלי היא הזדמנות אדירה עבורי להמשיך ולפעול למען הקהילה והחברה".
ענת תיכנס רשמית לתפקיד ותחליף את המנכ"לית היוצאת בדצמבר 2021. דפנה, עוברת לתפקידה החדש בהנהלת קרן מנדל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה