טלוויזיה

רועי כפרי חוזר בענק: צפו בפרק הראשון של "יקומות"

לאחר שנתיים בהן עסק בעיקר בכתיבה ובימוי, הקומיקאי והיוצר רועי כפרי חוזר בסדרת מערכונים חדשה, ומוכיח שהוא יחיד מסוגו
מערכת ice |  1
רועי כפרי בסדרה החדשה (צילום כאן 11)
אין הרבה יוצרים בישראל כמו הקומיקאי רועי כפרי. למעשה, אפשר להגיד שאין בכלל. כעת הוא חוזר למסך עם סדרת מערכונים חדשה בכאן 11 בשם "יקומות", סדרה שתעלה פעם בשבוע ותגרום לכם לצחוק, לבכות ובעיקר לרצות לראות שוב. 
אחרי שנים של סרטוני קאלט במסגרת "ניצה ולחם", גיחה לארץ נהדרת, פרסומות ששברו את הרשת, ואפילו אלבום מוזיקלי - "שירי מרפסת" - עם הקומיקאי טל טירנגל, לפני כשנתיים כפרי עבר למאוחרי הקלעים בתור במאי וכותב פרסומות. הוא ביים את מרגי בפרסומת לקסטרו ולקראנצ', כתב את הפרסומות של חברת הביטוח ליברה, ולקח חלק בעוד כמה מיזמים שיווקיים.
 

בינתיים החלל שהשאיר בתחום סרטוני הנונסנס התמלא ביוצרים מעולים כמו ערוץ הכיבוד ועידו קציר, אבל הספיק לראות את המערכון הראשון מהסדרה החדשה של כפרי, כדי להיזכר כמה הוא יחיד מסוגו. הסדרה, שנכתבה יחד עם היוצר גון בן ארי, מוגדרת כ-'מערכונים שחושפים את האמת על משהו איפשהו איכשהו' ובכל פרק תציג מערכון קומי-דרמטי עם ניחוח אקזיסטנציאליסטי (קיומי). המערכון הראשון הוא כמעט אילם, ומציג חיים שגרתיים של אדם במעמד הביניים שבמשך כל היום עושה את הפעולות השגרתיות של החיים, כשלראשו צמוד אקדח ע"י דמות לא ידועה. 
 
מלבד הכתיבה והמשחק, רועי כפרי אמון גם על הבימוי. את התסריט כאמור הוא כתב עם גון בן ארי, את המוזיקה לסדרה יצר המוזיקאי עמרי בר, וערך אתה המפיק אורי שוחט. הסדרה תשודר פעם בשבוע בכאן 11, והופקה ע"י חברת ההפקה We Do Productions - Hamutal Peles.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאוני ויצירתי ברמות על (ל"ת)
    חגית 03/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור