תקשורת ומדיה

בושה: אזרחים ביפו חגגו את ירי הטילים. צפו בתיעוד

יבגני זרובינסקי, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא מצרף סרטון שמראה אנשים שמפגינים נגד המבצע בעזה בעיר יפו, כשלפתע נשמעת אזעקה ברקע, ואותם אנשים מוחאים כפיים וחוגגים את הטילים שיורה הג'יהאד האיסלמי
מערכת ice |  6
מבצע "עלות השחר" (צילום פלאש 90 / עטיה מוחמד)
צה"ל פתח בסוף השבוע האחרון במבצע "עלות השחר" עם תקיפתם של ראשי הארגון הג'יהאד האיסלאמי בעזה, מה שגרם להסלמה חמורה בדרום ויירי טילים על אזרחי ישראל. התגובות למבצע לא איחרו לבוא.
היום (ראשון) אושיית הרשת ואיש התקשורת, יבגני זרובינסקי, העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא מצרף סרטון שמראה אנשים שמפגינים נגד המבצע בעזה בעיר יפו, כשלפתע נשמעת אזעקה ברקע, ואותם אנשים מוחאים כפיים וחוגגים את הטילים שיורה הג'יהאד האיסלמי על מדינת ישראל.
 
זרובינסקי רשם בצירוף לסרטון שהעלה: "ביפו חוגגים את האזעקות בתל אביב באמצע הרחוב כי הם יודעים שכיפת ברזל מגינה עליהם". כזכור, דיווחים דיברו על כך שאמורה להיות הפסקת אש היום בשעה 20:00, אולם היא נדחתה כרגע לחצות.
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ערבי יפו
    מדביר 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי הבחירות מבטיח לכם שהרבה שנים תהיו בשקט מחכה לכם הפתעה שומר חומות יפו בית בית נחזיר אתכם מאה שנה אחורה מוסלמים צמאי דם הייתם בסוריה או לבנון לחם לא היו נותנים לכם נשתמש בכם ביד קשה חכו בן גביר בדרך זבלות
    סגור
  • 3.
    רק במדינת המתאבדים ישראל
    מישהו 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוייבי המדינה יוצאים במופגן נגדה.אזרחי מדינת ישראל שחיים כאן בגן עדן יחסית לחיים של שכניהם משמשים כגייס חמישי. במדינה נורמלי. משליכים אותם לבית הסוהר,שופטים אותם על בגידה ומבטלים את אזרחותם.
    סגור
  • 2.
    דמוקרטיה של אפליה
    דוד 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יהודים היו יכולים להפגין עם דגלי ישראל למען חיסול הג'יהאד בלב יפו? או בטירה? לוד? עד איפה שהדמוקרטיה מגיעה זה איפה שמדינת ישראל מגיעה... כל השאר זה הרשות הפלסטינית. אז שלא יספרו לנו על "היפרדות"... תחזירו את יפו לערבים?
    סגור
  • נחזיר אותם לירדן
    צומה 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר בדרך
    סגור
  • 1.
    נעים מאוד, האויב האמיתי! (ל"ת)
    שמעון 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תמשיכו לפרנס את הערבים לכו לאכול אצלהם שמלאנים גועלים
    צ 08/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלו הכי גרועים שיש על תשכחו בדיוק לפני שנה על הלינצים שעשו ביהודים בשדרות ירושלים בדרך בן גביר יד קשה מאוד תהיה איתכם מוסלמים תתכוננו ימח שמכם עמלקים
    סגור