מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: הזמרת האהובה מאבדת את זה

רגע לפני סוף השנה, טיילור סוויפט צנחה אל מחוץ לצמרת האמנים המואזנים ביותר באפליקציית המוזיקה השוודית בישראל; בניה ברבי וטונה חזרו להוביל באלבומים
יאיר מור | 
ספוטיפיי דירוג (צילום אילוסטרציה freepik)
טיילור סוויפט, אחת הזמרות האהובות ביותר בעולם, הודחה מרשימת חמשת האמנים המואזנים בישראל דווקא רגע לפני חג המולד, בשבוע שהסתיים ביום חמישי האחרון, כך לפי המידע שמפרסמת אפליקציית התוכן הקולי הגדולה בעולם. סוויפט ירדה מהמקום החמישי לשישי, ופינתה את הדרך לאודיה אזולאי, שחזרה לחמישייה; מעל המהפך הזה נשארה החמישייה ללא שינוי: עדן חסון במקום הראשון; טונה בשני; עומר אדם בשלישי; ואייל גולן ברביעי.
שני השירים המואזנים בישראל נשארו "קרן שמש" של בניה ברבי ו"סהרה" בביצוע החי של טונה ויסמין מועלם, עם יותר מ-200,000 האזנות שבועיות לכל אחד; במקום השלישי דורכת אודיה עם "האמת", שמזנק מהמקום השישי בשבוע שעבר ומחליף את "החיים שלי אחריך", גם הוא של אודיה, שצונח מהמקום הרביעי לתשיעי; ואת החמישייה סוגרים סם סמית' וקים פטראס עם "Unholy".
בניה ברבי וטונה חוזרים גם להוביל את טבלת האלבומים המואזנים בישראל, בסדר זהה לזה שראינו בטבלת השירים המואזנים ביותר, עם "קרן שמש" ו"מזרח פרוע". זאת לאחר ש"המיטב" של יצחק קלפטר ז"ל, שכבש את המקום הראשון בשבוע שעבר לאחר פטירתו, יורד אל מחוץ ל-200 הראשונים, ו"SOS" של סיזה ירד מהמקום השני לשלישי; למקום הרביעי חוזר "אלבום 2" של עדן חסון; ולמקום החמישי יורד "Heroes & Villains" של מטרו בומין.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה