בארץ

יאיר נתניהו נגד המחאה: "תקשורת, חונטה משפטית ואליטה עשירה"

יאיר נתניהו מסרב להשלים עם התמונות שמגיעות מהכנסת ובהן נראים נציגי האופוזיציה משתוללים בוועדת החוקה ומפוצצים את הדיון החשוב על הרפורמה המשפטית. בעוד הם מפגינים ועדת החוקה כבר אישרה את השלב הראשון ברפורמה במערכת המשפט
דוד זולדן |  6
יאיר נתניהו (צילום יוטיוב/בנימין נתניהו)
יאיר נתניהו מסרב להביט בעיניים כלות במתרחש בזירה הציבורית סביב הרפורמה המשפטית והסערה שהיא מעוררת ועולה להתקפה חזיתית נגד מתנגדי הרפורמה: "השמאל לא מנסה לשכנע בוויכוח ציבורי. הוא מנסה לכפות את דעתו באמצעות טרור, אלימות, איומים וכוח. הימים האלה עברו מן העולם. אנחנו כבר לא מתרגשים מהתקפי הטנטרום שלכם. בשנת 2023 כולנו כבר מבינים איך עובד המנגנון שלכם של תקשורת- עמותות שמאל במימון אירופי- חונטה משפטית- אליטה עשירה".
נתניהו צייץ לאחר הסערה בוועדת החוקה ולאור השביתה וההפגנות של מפלגות האופוזיציה נגד הממשלה. כזכור, עם פתיחת הדיונים בוועדת החוקה פצחו חברי האופוזיציה בשירת: "אין לי ארץ אחרת", דפקו על השולחנות, קיפצו מעל הכיסאות ופוצצו את הדיון. בדיון צפויים להצביע חברי הכנסת על סעיפי המהפכה המשפטית הנוגעים לשינוי בחירת השופטים ולחסימת האפשרות של העליון לדון בחוקיות חוקי יסוד.
 
במהלך הישיבה רוטמן עקץ ואמר לנציגי הועדה מקרב האופוזיציה: "אני מבין שאתם במצב רוח טוב, זה יום חג". חבר הכנסת גלעד קריב מהעבודה אמר בתגובה: "זה יום אבל" וחברי האופוזיציה קראו "ביזיון" ו"בושה" לעבר יו"ר הוועדה. בשלב מסוים התחיל רוטמן להוציא חברי כנסת מהדיון, וחלקם קמו לעברו והוצאו בכוח.
הצהרתו המפויסת של רוטמן אשר בירך על יוזמת נשיא המדינה לא עשתה רושם על נציגי האופוזיציה שבאו בכל מקרה להציג מפגן כוח ביום שבו המחאה נגד הרפורמה יורדת לגשרים ולאספלט הלוהט. יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן טען כי "בהידברות כנה בין אופוזיציה לקואליציה, אני מאמין שנוכל לצמצם את הפערים ולשאוף לתוכנית שתיהנה מהסכמה רחבה". רוטמן טען כי אין לו שליטה על מועד ההצבעה במליאה, אך ההצבעה בוועדה תתקיים היום כרגיל. הוא קרא להידברות ללא דחיית החקיקה, "כבר היום ועוד לפני שההצעה תעלה להצבעה בקריאה הראשונה במליאה", בתיווך הנשיא ועם כל נציג של האופוזיציה שירצה בכך.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אתה מדבר על אליטה עשירה???
    גולן 02/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואתה לא אליטה אדון יאיר נתניהו הבטלן? מי שישמע את דבריך יחשוב שאתה תושב בעיירת פיתוח בטעות....לשקר אין רגליים
    סגור
  • 5.
    כלומניק בן 30, לא עובד, כל היום יושב בטוויטר ומפיץ רעל
    נוי ברגר 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ילד ז' מביך ועלוב. בן לאליטה בעצמו.
    סגור
  • 4.
    למה מגיעה לו כתבה לבטלן?
    יש רא לי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    דעתו לא מעניינת.
    סגור
  • 3.
    צפונבון אשכנזי אליטיסטי עשיר שכמותך .....
    שש 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ממתי נהיית למגן החלשים העניים הנדכאים ה"מזרחיים" ??? עדיף שתלך לעבוד, תמצא לך דירה, אישה (בעל ?) ותעזוב אותנו בשקט ... אתה לא נבחר ציבור אתה לכל היותר עלוקה ציבורית על הגב של אבא שלך.... אם היית עושה 10% ממה שאבא שלך עשה למען המדינה היתה לך זכות דיבור (ציבורית) אבל בנתונים הקיימים ... אתה ממש לא ראוי לקבל במה ציבורית ... הילדים שלנו עובדים, משלמים מיסים ומנסים להתקדם בחיים ... בלי לחסות תחת כנפי ההורים ... שחרר את אבא ואמא ... ותמצא לעצמך חיים ...
    סגור
  • 2.
    הוא וגוטליב אותה מחלה (ל"ת)
    פלוני 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    מנייק (ל"ת)
    יוסי 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור