טלוויזיה

הישג לתחקיר "עובדה": צו סגירה למועדון הטאבו "בשל עבירות מין"

בעקבות תחקיר התוכנית עובדה ששודר בינואר, אודות הדירה המכונה "המכללה" ובה לפי החשד מתקיימות מסיבות מין בהשתתפות קטינות: המשטרה הוציאה צו סגירה למועדון הטאבו בהנהלת ניסן גבני
מערכת ice | 
אילנה דיין, 'עובדה' (צילום צילום מסך מאקו)
בינואר השנה שודר תחקיר התוכנית "עובדה" אודות דירה המכונה "המכללה", בה מתגוררת חבורת גברים ובראשם איש חיי הלילה ובעל מועדון הטאבו ניסן גבני. כעת נודע שמשטרת ישראל הוציאה צו סגירה למקום.
בין השאר צוטט בתחקיר עובדה גורם במשטרה שסיפר על המקום: "רשום שבדירה מתקיימות מסיבות מין... חלקן משתתפות קטינות כתוב". לדברי אותו גורם התיק לא התרומם מכיוון שהבחורות לא רצו להתלונן.
 
הערב (שני) פרסמה כתבת 'עובדה' חן ליברמן בטוויטר שלה: "הנה תזוזה - ראשונה, יש לקוות - בכיוון הנכון: הפרקליטות מודיעה שמשטרת ישראל חתמה על צו סגירה למועדון הטאבו שעמד במוקד התחקיר שלנו על ניסן גבני ו"המכללה" לפני כחצי שנה.
"שווה מאד להתעכב על עמדת המשטרה כפי שבאה לידי ביטוי בהליך שהתנהל בבית המשפט בתל אביב: במסגרת ההליך ביקשה המשטרה להגיש חומרים במעמד צד אחד, שיבהירו מה עומד בבסיס הסירוב לתת למועדון רישיון עסק.
"נימוקי המשטרה - כפי שמתוארים בפסק הדין - מבוססים על כך ש'קיים יסוד סביר להניח שבעלי העסק עושים שימוש בעסק לביצוע עבירות פליליות, לריבוי עבירות מין'. החבר'ה של הטאבו ערערו על ההחלטה הזו. אגב, עוד משהו שאפשר ללמוד מההליך הזה: הם גם ניסו לטשטש את הקשר של ניסן גבני לבעלות על העסק והציגו אותו רק כ'אחראי על התחום האומנותי והפרפורמר הראשי של המועדון'. מעניין למה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה