ויראלי

איתי לוי שובר את הרשת: הוציא שני שירים חדשים לרגל המצב

לאור המצב, איתי לוי הוציא הבוקר שני שירים "אין לי מקום אחר" שכתב והלחין אבי אוחיון ו-"אחרי המבול" שכתבו מאור תיתון ואלעד טרבלסי עם הפיזמון המוכר של אביהו מדינה: "השירים מדברים על שני סוגי הרגשות שאנו חווים כמדינה ועוברים בין חרדה אמיתית לבין תקווה"
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום אור דנון)
הזמר ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי מוציא הבוקר שני שירים ברוח המצב, "אין לי מקום אחר" שכתב והלחין אבי אוחיון, שיר חשוף ואישי שמתאר את החרדות וההתמודדות הרגשית של כל אחד מאיתנו בתקופה האחרונה, חרדה ליקירנו ולמדינה בשל המצב הבלתי נתפס. "צעקתי תציל אותי, אני מקולקל, דמיונות שורטים ואני נבהל, לא מוצא אותי, רציתי לישון עד שזה ייגמר.."
"אחרי המבול", שכתבו מאור תיתון ואלעד טרבלסי עם הפזמון המוכר של אביהו מדינה, שיר מלא רוח ועוצמה, יוצא בזמן שאיתי מופיע ערב ערב מול לוחמים וחיילי כוחות הביטחון שמחרפים את נפשם ורואה בעיניים את המורל הגבוה, רוח הלחימה והאמונה שמחזיקה אותם, והסיבה שבגללה הם יוצאים לקרב- דור העתיד שלנו. "טוב אחרי המבול, עוד נרים את הראש בשביל הילדים של עורף סתיו 23, עוד יבואו ימים יתפזר העשן, כולם כבר יודעים המשיח כבר כאן.."
 
איתי משתף: "אהובים שלי, משתף אתכם בשני שירים שמדברים על שני סוגי הרגשות שאנחנו חווים כמדינה, כולנו עוברים בין חרדה אמיתית שמלווה אותנו כבר יותר מ50 יום, לבין תקווה, מורל ועוצמה שמלווים את החיילים שלנו בשטח. יש מקום לכל רגש, אני מאמין ובטוח שכולנו ביחד נעבור את זה ונצא מחוזקים ומאוחדים. עם ישראל חי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה