נדל"ן ותשתיות

דמרי בתביעת ענק: חצי מיליון שקל נגד כוכבת הריאליטי

השחקנית ויוצאת "אהבה חדשה" רוני נדלר, שנעקצה בעבר על ידי נוכל הנטפליקס, נתבעה על ידי חברת הנדל"ן בטענה על כך שהייתה אמורה לרכוש דירה בגבעתיים ולא עמדה בתנאי התשלום עבורה. לאחר מו"מ בין הצדדים, כתב התביעה הוסר והעניינים סודרו מחוץ לכותלי בית המשפט
מערכת ice |  2
יגאל דמרי (צילום יחצ, freepik)
שמה של כוכבת "אהבה חדשה" רוני נדלר עלה לכותרות לאחר שעברה עוקץ כלכלי אכזרי, התחקיר המטלטל שנחשף לראשונה על ידי הכתבת ליאור שלו באתר מאקו תיאר את אברהם (אבי) אהרוני, שהונה לכאורה עשרות משקיעים, תוך שהוא מבטיח להם הבטחות מרחיקות לכת ומציג עצמו כנציג נטפליקס.
לצדו של אהרוני הוזכרה גם רוני נדלר, שסיפור ההצלחה המטאורי של חברת ההפקות שלה זכה לאזכורים רבים בתקשורת. העיתונאית ליאורה גולדנברג-שטרן מאתר מעריב חשפה כי נדלר נתבעת על סך של 560 אלף שקל על ידי חברת י. ח. דמרי, בטענה על כך שהייתה אמורה לרכוש דירה בגבעתיים ולא עמדה בתנאי התשלום - בין השאר בשל העקיצה שחוותה על ידי נוכל הנטפליקס.
 
"לצערי בשל חקירה משטרתית בעניין, אני מנועה מלהיכנס לפרטי הפרשה, במסגרתה אני אחת מן המתלוננות", מסרה נדלר לגולדנברג-שטרן. "אולם לעניין כתב התביעה של י. ח. דמרי, אציין כי לאחר קבלת כתב התביעה, נוהל ביני לבינם דין ודברים, במסגרתו בימים הקרובים יימחק כתב התביעה ותיק בית המשפט ייסגר".
בא כוחה של חברת י.ח דמרי, עו"ד זאב מינטוס, הרגיע את הרוחות: “רק עכשיו הגשנו את כתב התביעה. העניין בטיפול ואני מאמין שהדברים יסתדרו". בהמשך, פורסם כי לאחר מו"מ בין הצדדים כתב התביעה הוסר ושני הצדדים יישבו את המחלוקת מחוץ לכותלי בית המשפט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו תביעת ענק? חצי מיליון? הזיה ! (ל"ת)
    אלי 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בשוק מדברים שהוא בדרך של חנן מור. (ל"ת)
    מכיר 01/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור