תקשורת ומדיה

אילון מאסק עולה למתקפה: "התקשורת משעממת, חוזרים על שקרים"

על רקע הקיצוצים המשמעותיים בצוותי הבטיחות והאמון הגלובלי במשרדי רשת החברתית, שיתף האיש העשיר בעולם ציוץ שקרא לציבור "להבין את ההבדל" בין דיווח חדשות לתעמולה. לדבריו, "כל כלי התקשורת מהדור הקודם חוזרים על אותם שקרים מילה במילה"
מערכת ice | 
מאסק בצרות (צילום shutterstock, יוטיוב/ Real Time with Bill Maher)
"אם אנשים בתקשורת לא יכולים להחליט אם הם בעניין של דיווח חדשות או ייצור תעמולה, חשוב על אחת כמה וכמה שהציבור יבין את ההבדל הזה ויבחר את מקורות החדשות שלו בהתאם", הציוץ הזה ברשת ה-X (טוויטר לשעבר) ולצדו גרף המשקף את רמת התעמולה האלימה ברשתות חברתיות, הוא שהביא את מייסד SpaceX ומנכ"ל טסלה אילון מאסק לשתף אותו ולתקוף את כלי התקשורת. 
"רמת התעמולה בתקשורת המסורתית הפכה למשעממת, אך גם יוצאת דופן בכך שכמעט כל כלי התקשורת מהדור הקודם חוזרים על אותם שקרים מילה במילה", כתב מאסק. הבוקר (שישי) פורסם כי קבוצת X קיצצה את צוות האמון הגלובלי וצוות הבטיחות שלה ב-30% כולל הפחתה של 80% במספר מהנדסי הבטיחות. מהנדסים שהתמקדו בנושאי אמון ובטיחות ב-X צומצמו מ-279 ברחבי העולם ל-55, ירידה של 80%.
 
מנחי תוכן עובדים במשרה מלאה הופחתו ב-52% מ-107 ל-51. מנחי תוכן המועסקים בחוזה ירדו ב-12% מ-2,613 ל-2,305. נציבת הבטיחות האלקטרונית, ג'ולי אינמן גרנט, אמרה כי פלטפורמת מדיה חברתית תהפוך כמעט בהכרח ליותר רעילה ופחות בטוחה עבור משתמשים עם צמצום צוות הבטיחות בשילוב עם בעלי חשבונות חסומים שיחזרו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה