מינויים

מסיילספורס ל-Deel: אוליבייה אלבז מצטרף לסטארטאפ היוניקורן

מי ששימש מנכ״ל הזרוע העסקית של סיילספורס, בשורותיה עבד במשך כעשור, נכנס ל-Deel שם יוביל את הצמיחה הבינלאומית של החברה 
כפיר אדר | 
אוליבייה אלבז (צילום deel)
חברת Deel, שפיתחה פלטפורמת תשלומים לעובדים גלובליים, מודיעה על הצטרפות בכיר נוסף לשורותיה, אוליבייה אלבז שיוביל את ההתרחבות הבינלאומית של החברה. אלבז מסיים תקופה של 10 שנים בחברת Salesforce בתפקידים שונים בתחום המכירות ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל מכירות ארצי בחברה.
כעת יסייע ל-Deel בהליך ההתרחבות והצמיחה הגלובאלי ובחדירה לשווקים חדשים ב-EMEA, APAC ו-LATAM. לאור המגמות והשינויים שחלו בשנה האחרונה בשוק העבודה העולמי, אלבז מצטרף ל-deel מתוך שאיפה לקדם את הדרך שבה חברות ועסקים ברחבי העולם חושבים, מגייסים ומשלמים לאנשי הצוות שלהם.
אלבז, אשר מגיע עם ניסיון של למעלה משני עשורים בתחום המכירות; הוביל בעשור האחרון את החטיבה העסקית של Salesforce בישראל והיה אחראי על המכירות, השיווק, הניהול והאסטרטגיה של החברה בארץ. במהלך תפקידו האחרון, סייע אלבז למאות חברות ישראליות בגדלים שונים ומתעשיות מגוונות לצמוח ולהתחבר עם לקוחותיהן בצורה חדשנית. בעברו, אלבז החל את הקריירה ב-Deutsche Bank ולאחר מכן עבד בין השאר בחברות טכנולוגיה מובילות נוספות כמו IBM,ו-SAP 
מנכ"ל Deel, אלכס  בואזיז  אמר "אוליביה הוא אחד הטאלטים הבולטים בתחום המכירות והשיווק בעולם ובישראל בפרט. התהליכים והצוותים שהוא יזם, הוביל ובנה ׳מאפס׳ לאורך כל הקריירה שלו יוצאים דופן ומצליחים בקנה מידה עולמי. אנו מברכים על הצטרפותו, שללא ספק תעזור לחברה ליצור טביעת רגל גלובלית משמעותית עוד יותר".
אוליבייה אלבז אמר: "אני נרגש להצטרף לאחד התחומים הצומחים ביותר בעולם העבודה, ההייטק וה-VC כיום, ובייחוד לחברה שזכתה להכרה גדולה בתקופה האחרונה והפכה ליוניקורן. היכולת  של deel  להפוך את הליך הגיוס מרחוק לפשוט ומהיר, יחד עם היכולת לאפשר לחברות לגייס לשורותיהם כישרונות חדשים מכל מקום בתוך דקות היא פורצת דרך. אני משוכנע שבעזרת הניסיון שלי בתחום והאנשים המדהימים שנמצאים כבר היום בחברה, נגיע לפסגות חדשות.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה