מינויים

רייזור לאבס עם מינוי חדש בהנהלה הבכירה

כחלק ממהלך גיוס מנהלים שמתכננת רייזור לאבס, החברה מינתה את עו"ד גילי הייזלר מי שהייתה מנכ"לית פרומרקט לשעבר לתפקיד COO. הייזלר: "בטוחה שהטכנולוגיה החדשנית של רייזור לאבס תהווה שחקן משמעותי במהפכת ה-Industry 4.0"
מערכת ice |  1
עו"ד גילי הייזלר (צילום ישראל ביטון)
חברת הבינה המלאכותית המפתחת מוצרים שמטרתם להפוך מכונות ייצור תעשייתיות למכונות חכמות, הכריזה אתמול (שלישי) על מינויה של עו"ד גילי הייזלר, מנכ"לית חברת פרומרקט לשעבר, לתפקיד  COO (Chief Operations Officer) בחברה.
הייזלר היא עו"ד בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במינהל עסקים מתוכנית המנהלים של רקנאטי באוניברסיטת תל אביב. בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית של חברת פרומרקט, חברת השיווק וההפקה המובילה בישראל, והובילה את החברה לצמיחה משמעותית.
גיוסה של הייזלר, חלק ממהלך גיוס מנהלים שמתכננת רייזור לאבס, וזאת בהמשך ישיר להליך הנפקת המניות הראשונית שביצעה בבורסה בת"א, אשר שיקפה לחברה שווי של מעל לחצי מיליארד שקל, ובאמצעותו גייסה החברה יותר מ-100 מיליון שקל. פניה של החברה כעת להשקעה בפיתוח המוצר והרחבת פעילות המו״פ של החברה, להתרחבות גלובלית ולשיתופי פעולה אסטרטגיים בינלאומיים.
במסגרת תפקידה, הייזלר תהיה אחראית בין היתר על אסטרטגיית האופרציה של רייזור לאבס, ועל בניה ושיפור מתמיד של מערך דליברי מתקדם לכלל לקוחות החברה, במטרה לתמוך בצמיחה הנוכחית והעתידית של החברה.
רז רודיטי מנכ"ל רייזור לאבס התייחס למינוי: "אני שמח מאד על הצטרפותה של גילי הייזלר לצוות הניהול הבכיר של רייזור לאבס, לגילי ניסיון ניהולי רב ויכולת מוכחת לבסס צמיחה מתמשכת בפעילות עסקית תוך מיקוד מתמיד בלקוח ובערך הניתן לו. אני בטוח כי גילי תתרום רבות לצמיחת החברה, להרחבת הפעילות מול לקוחות הענק מולם עובדת החברה ולמיצובה של רייזור לאבס כחברת בינה מלאכותית מובילה בעולם".
עו"ד גילי הייזלר הוסיפה: "אני שמחה ונרגשת להצטרף לצוות המעולה של רייזור לאבס ולהיות שותפה בדרכה של החברה לשנות את פני עולם הייצור התעשייתי ולהפוך אותו ליעיל וחכם יותר. מהפכת ה-Industry 4.0 היא מרתקת ואני בטוחה שהטכנולוגיה החדשנית של רייזור לאבס תהווה שחקן משמעותי במהפכה הזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו, המניה סוף כל סוף תמריא ?
    משקיע ומאמין ברייזור 08/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק עדיין לא מבין את גודל הבשורה. החברה מתרחבת עם מנהלים וותיקים ואפילו מגדילה את מצבת העובדים. קקאתי שיש גם שיתוף פעולה עם sap שעדיין לא דווח לבןרסה. סהכ נהיה מעניין. שיהיה בהצלחה !
    סגור