תרבות ופנאי

יוסף חדאד מסעיר את הרשת: "כן זה אמיתי - בושה וחרפה"

לאחר שרשת משחקי המחשב הגדולה Steam פרסמה משחק מחשב חדש הנקרא "מבול אל אקצא", כאשר המטרה המרכזית של השחקן הינה לרצוח כמה שיותר ישראלים. יוסף חדאד: "זה משחק אמיתי – בושה וחרפה שהוא ברשת ושכל אחד יכול לשחק בו"

מערכת ice |  5
יוסף חדאד (צילום יוטיוב/ יוסף חדאד)
פלטפורמת משחקי הרשת הגדולה Steam פרסמה משחק מחשב חדש הנקרא "מבול אל אקצא", ובו השחקן פועל כמחבל חמאס ומטרתו במשחק הוידאו הינו לרצוח כמה שיותר ישראלים. לאחר שיוסף חדאד פעיל ההסברה ומנכ"ל העמותה "ערבים זה לזה", נחשף לאותו משחק מחשב חריג, הוא מיהר להגיב על כך ברשת החברתית "אינסטגרם"
בסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", סיפר חדאד על המשחק החדש של Steam: "המשחק נקרא 'מבול אל אקצא', כמו שחמאס קרא לטבח השבעה באוקטובר ובו כל שחקן הופך למחבל חמאס ומטרתו לרצוח כמה שיותר ישראלים".
חדאד המשיך לזעום על אותו משחק מחשב חריג של פלטפורמת משחקי הרשת הגדולה Steam וכתב: "כן, זה משחק אמיתי – בושה וחרפה שהוא ברשת ושכל אחד יכול לשחק בו. ההסתה נגד ישראל מגיעה לכל תחום ולכל מקום והעולם משתף עם זה פעולה". 

(yosepphhaddad@)
פלטפורמת משחקי המחשב Steam אינה היחידה שעוררה את זעמה של ישראל בימים אלו. לפני מספר ימים דווח כי לאחר שמספר משתמשי אייפון חיפשו את המילה ירושלים במקלדת האימוג'י והוצע להם אימוג'י של דגל פלסטין, אפל נחשפה למתקפה חריפה מצד הצרכנים.
כתוצאה מכך, החליט אפל לתקן באג שהציע את האימוג'י של דגל פלסטין עבור המילה ירושלים. על פי הדיווח, החברה טיפלה בבאג עם מהדורת תוכנת הבטא האחרונה של iOS 17.5, ימים ספורים בלבד לאחר שהיא אמרה שהיא עובדת על תיקון.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שיגמר רק במשחק.... (ל"ת)
    אורי 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יוסף חאדאד
    ניס 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ה ישמור אותך אח יקר איש אמת וגבר אמיתי גאה לראות ערבי ישראלי שחי איתנו ומצדיע לך בגאוה אח יקר אני אומנם יהודי ואתה מלמד אותנו ועוד רבים את דרך האמת שאלוהים יתן לך כח אח יקר ותודה על כל המסירות שלך ????
    סגור
  • 2.
    הזוי
    צודק!!!!! 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    צריך לפרסם ובגדול! שאף אחד לא ירכוש את המשחק ולתבוע אותם מיד!
    סגור
  • 1.
    אי אפשר לתבוע אותם? (ל"ת)
    אור 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • לתבוע את אפל !!!
    אני 05/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזעזע. לתבוע את אפל לא לרכוש מוצרים שלה בשום אופןו
    סגור