נדל"ן ותשתיות

זה פרויקט התמ"א היוקרתי בצפון הישן של תל אביב

פרויקט המגורים "'ויצמן פנקס" של קבוצת רוזיו וצמח המרמן יוצא לדרך: החברות החלו בעבודות ההריסה והבנייה של  אחד הפרויקטים היוקרתיים של תל אביב הממוקם בסמוך לכיכר המדינה ופארק הירקון
מערכת ice |  4
מימין לשמאל: מנכ"ל חברת צמח המרמן, חיים פייגלין ומנכ"ל ובעלים קבוצת רוזיו, יובל רוזיו (צילום L-studio)
אזור הצפון הישן של תל אביב צפוי לשדרוג משמעותי נוסף, עם השקתו של פרויקט המגורים 'ויצמן פנקס', הסמוך לכיכר המדינה. הפרויקט כולל הריסה ופינוי של 41 דירות בשלושה בניינים ישנים (ויצמן 93/95/97) ובמקומם הקמה של קומפלקס מגורים, הכולל שלושה בנייני מגורים עם 73 יח"ד יוקרתיות- דירות 3, 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים.
אירוע ההריסה נערך בנוכחות יובל ויניב רוזיו, חיים פייגלין, בעלים ומנכ"ל חברת צמח המרמן, רן בן אברהם, בעלים ומשנה למנכ"ל צמח המרמן, האדריכל גידי בר אוריין והדיירים.
מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין החברות שבנייתו יוצאת לדרך. לפני כמספר חודשים זכו החברות בשני פרויקטים נוספים של פינוי בינוי משמעותיים בשכונת הגפן – נחלת גנים ברמת גן: 240 יח"ד במתחם הפודים ו-80 יח"ד בפרויקט ברחוב רוקח 18-20 פינת רחוב הגפן. חברת צמח המרמן תבצע את עבודות ההקמה של הפרויקט כאשר האכלוס צפוי במהלך שנת 2025. מחירי הפרויקט החל מ-5.3 מיליון שקל.
 
יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו: "לאחר שנים של עבודה מאומצת ומשותפת, אנו גאים לצאת לדרך עם אחד הפרויקטים המסקרנים של תל אביב, שמתמצת באופיו האדריכלי ומיקומו המרכזי את איכות החיים של תל אביב - קרבה לכל מרכזי הבילוי, התרבות והפנאי שוקקי החיים לצד שמירה על סביבת מגורים שקטה ושלווה וקרבה למוסדות חינוך מצוינים".
עוד הוסיף רוזיו כי "אזור כיכר המדינה הוא מהנכסים האסטרטגיים של תל אביב ועתיד לעבור בקרוב מאוד שדרוג והתאמה לאדריכלות ולצרכי המגורים של ההווה והעתיד. אנחנו פועלים במתחם זה בפרויקטים מיוחדים נוספים, ביניהם פרויקטים ברחובות בן סרוק ובן שפרוט שהעבודות בהם החלו לפני כחודשיים. פרויקט ויצמן פנקס הוא סנונית ראשונה במספר פרויקטים משותפים שלנו ושל צמח המרמן ואין לי ספק ששותפות זו תניב פרויקטים ייחודים נוספים".
חיים פייגלין, מנכ"ל חברת צמח המרמן: "אנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה העסקית שלנו, במסגרתה התחלנו את הביצוע של פרויקט התחדשות עירונית נוסף לאחר הפרויקט על האגם בפארק הלאומי ברמת גן. בשנים הקרובות נגביר את הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית לצד כל האפיקים האחרים בפעילות החברה. חברת צמח המרמן מחזיקה ביתרון משמעותי בתחום ההתחדשות העירונית, הודות לעובדה שהיא משמשת גם כיזם וגם כקבלן המבצע בפרויקטים, מה שמעניק לדיירים ודאות מלאה ויתרון משמעותי - בעלי הדירות פועלים מול גורם אחד שאחראי על כל שלבי הפרויקט - הייזום, התכנון והבנייה".
מתחם המגורים החדש שמקימות קבוצת רוזיו וחברת וצמח המרמן שעל תכנונו אמון האדריכל גידי בר אוריין כולל 73 יח"ד בשלושה בנייני מגורים, הכוללים דירות 3, 4 ו-5 חדרים בשטחים של החל מ-70 מ"ר ומרפסות, לצד דירות פנטהאוז בשטחים של החל מ-120 מ"ר עם מרפסות בשטח של החל מ-50 מ"ר ושלוש קומות חנייה תת קרקעיות, חדרי עגלות ואופניים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צומת רועשת
    קוף 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קישקוש פקקים מ4 כיוונים פיח ועוד...!
    סגור
  • 3.
    כתבה פירסומית. מיקום גרוע ורועש (ל"ת)
    יואב 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה הצפון החדש ולא הישן
    דנה 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת כזה קשה רגע לגגל את מפת השכונות של תל אביב ולראות איך קוראים לשכונה?!
    סגור
  • 1.
    כמה יוקרה יכולה להיות בצומת רועשת? (ל"ת)
    אסף 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור