נדל"ן ותשתיות

21 מיליון שקל לעשור: החברות ששוכרות באינפיניטי פארק נחשפות

פרויקט אינפיניטי פארק ברעננה מתקדם בהליכי הבנייה, והיום נודע כי שלוש חברות כבר שכרו כ-2,000 מ"ר באחת הקומות שלה ב-21 מיליון שקל - לעשור 
מערכת ice | 
אינפיניטי פארק (צילום אינפיניטי פארק)
החברות ריט 1 וס.ע.ן זהב הבונות בימים אלה את פרויקט אינפיניטי פארק בצומת רעננה מרכז, מודיעות היום (ראשון) כי סיימו לחדש את החלק הצפוני של מבנה הפלאז'ה. המבנה המרכזי והדרומי שלו מצויים בשלבי שיפוץ בימים אלו בהשקעה של כ-250 מיליון שקל.
מבנה הפלאז'ה יכלול משרדים להשכרה שחלקם יושכרו במצב מעטפת, וחלקם בקונספט של משרדים ברמת גמר. בסך הכול מוצעים להשכרה כ-30,000 מ"ר בבניין.
השיווק זוכה להצלחה ומספר חברות כבר שכרו שטחים במבנה. בין החברות: חברת אקסטרה מייל, העוסקת בשיווק דיגיטלי לעולמות הטכנולוגיה והמדיקל שכרה רבע קומה; SmartUp Academy שנמצאת בבעלות יונתן שטרן ממקימי חברת ZoomInfo (השוכרת בעצמה שטחים ניכרים במגדל המרשים שהינו חלק מהפרויקט). החברה עוסקת בהפעלת תוכנית התמחות לבניית חברות רווחיות ומצליחות ושכרה משרדים בשטח כ-450 מ"ר, וקבוצת מודיעין אזרחי המספקת שירותי אבטחה לארגונים וחברות אשר שכרה משרדים בשטח כ-500 מ"ר.
 
כל החוזים (שלא כוללים ניהול וחניות) נחתמו לטווח של 5 שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות ובשכר דירה חודשי בגובה כ-85 שקלים למ"ר ברמת גמר. החברות מתפרסות על קומה של כ-2000 מ"ר וכלל מחיר ההשכרה לעשר שנים הוא 21 מיליון שקל.
 
פטיו במתחם הפלאז'ה. צילום: רונן אטדגי - סקייפרו
תכנון הפנים החדש של מבנה הפלאז'ה נערך על ידי משרד האדריכלים סטודיו EN ונעשה בהתאם לצרכי החברות השונות. תכנון הפנים מאפשר לעובדי החברות לנהל פגישות מרובות אתרים באזורי זמן שונים, וכולל אזורי עבודה ייעודיים לכל מחלקה, אזורי שיתוף מידע לפגישות בין מחלקות, חדרים לפגישות מרחוק וחדרי סיעור מוחות וקריאייטיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה