נדל"ן ותשתיות

עסקה נדל"ן מסקרנת בת"א: למה המוכרים ויתרו על חצי מיליון שקל?

דירת 3 חדרים ברחוב קהילת ורשה בהדר יוסף, 67 מ"ר + 5 מ"ר מרפסת, קומה 3 מתוך 5, מעלית וחנייה נרכשה בחצי מיליון שקל פחות מהסכום שדרשו המוכרים
מערכת ice | 
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock)
שאלתם את עצמכם כמה עולה דירה בתל אביב? דירת 3 חדרים ברחוב קהילת ורשה בהדר יוסף, 67 מ"ר + 5 מ"ר מרפסת, קומה 3 מתוך 5, מעלית וחנייה נרכשה בחצי מיליון שקל פחות מהסכום שדרשו המוכרים.
 
הסוכנים מטעם סוכנות ריל קפיטל, עידן מלאכי ורז לביא, החלו במשא ומתן על מכירת הדירה לזוג צעיר ללא ילדים שהתחתן לא מזמן, אבל השבת השחורה עצרה את העסקה. לאחרונה חודש המשא ומתן והדירה נמכרה לבני הזוג שמתכוונים להתגורר בה. מחיר התחלתי: 3.2 מיליון שקל, מחיר הסגירה: 2.7 מיליון שקל.
דירת 2.5 חדרים בנווה שרת, 49 מ"ר, קומה 3 מתוך 4 המיועדת לפינוי בינוי נקנתה לצורך השקעה.  על פי ההסכם עם חברת אזורים, הדירה שיקבלו לאחר הפינוי בינוי לא תפחת מ-90 מ״ר + מרפסת 12 מ״ר, חניה אחת ומחסן.  מחיר התחלתי: 2.6 מיליון שקל, מחיר סגירה: 2.35 מיליון שקל. הסוכנים עידן מלאכי וטל כץ מ'ריל קפיטל' ייצגו בעסקה את בעלי הנכס, ואת הקונים ייצגה דנה אטיאס מ'ריל קפיטל'.
מאחר והדירה הוצעה למכירה כשהיא ריקה, דאגו הסוכנים להשכיר אותה על מנת שבעלי הדירה יקבלו שכירות חודשית על למועד המכירה, ומתוך ידיעה שקהל היעד של הדירה הוא משקיעים שישמחו לרכוש אותה ולהמשיך את החוזה עם שוכרים שמודעים להצעתה למכירה. פרויקט הפינוי בינוי של הבניין צפוי לצאת לפועל בעוד כעשור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה