מדדים ומחקרים

השף הישראלי בהישג מטורף: זכה בפעם הרביעית ברציפות בכוכב מישלן

גל בן משה, השף הישראלי המצליח, רשם הישג ענק, זאת לאחר שהמסעדה שלו בברלין, פריזם, זכתה בפעם הרביעית ברציפות בכוכב מישלן. עם זאת, זה ממש לא מרצה את השף המצליח
מערכת ice | 
המסעדות הטובות בישראל (צילום unsplash)
גל בן משה, השף הישראלי המצליח של מסעדת פאסטל התל אביבית, קיבל השבוע בשורה אדירה, לפיה המסעדה שלו בברלין, פריזם, זכתה בפעם הרביעית ברציפות בכוכב מישלן, על ידי המגזין הנחשב ביותר בעולם הקולינריה.
ההישג של גל בן משה הוא פשוט אדיר, בטח כשמדובר בעיר שבה יש בסך הכל 23 מסעדות מכוכבות מישלן, כשהמסעדה עצמה פתוחה רק חמש שנים. אבל בשביל משה, לא מדובר בהצלחה גדולה, אלא בכישלון אישי. כן כן, שמעתם נכון, הוא זכה בפעם הרביעית במישלן אך הוא מאוכזב מתמיד.
 
הסיבה לכך היא שבמסעדה שממוקמת בבירת גרמניה עומלים בכל הכוח בארבע השנים האחרונות מאז קיבלה את כוכב המישלן הראשון שלה, כדי לקבל את כוכב המישלן השני, והשנה, יותר מכל שנה אחרת, הם בהחלט היו בטוחים שזה יקרה.
ריזם בברלין היא מסעדה קטנה. סועדים בה בין 18 ל-24 סועדים בערב, ויש בה צוות קטן שאותו מנהלים בן משה ובת זוגו ג׳קי לורנס, המשמשת גם בתור הסומלייה של המסעדה. לבני הזוג יש שני שותפים נוספים. מחיר לארוחה במסעדה הוא 350 יורו לסועד לתפריט סגור עם 18 אלמנטים קולינריים שונים שמקבל כל סועד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה