ויראלי

אברי גלעד חושף את בנותיו: "קורבנות של מערכת דכאנית"

גלעד שיתף בטורו השבועי: "בית הספר אינו מקום להפגנת אינדיבידואליזם בתחום הלבוש, זה מפריע ללימודים, זה מייצר מתחים, זה מפעיל הורמונים ויוצר תחרות מיותרת, זה לא מעניין אותן. בעיניהן הן קורבנות של מערכת דכאנית"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אברי גלעד, מגיש קשת 12 הוותיק, סיפר בטורו השבוע בישראל היום על הוראות חדשות שיצאו מבית הספר בו לומדות בנותיו בעניין לבוש התלמידים והתלמידות. לטענתו אלו הוראות לא פשוטות, אבל מאוד מדויקות.
גלעד שיתף: "בית הספר אינו מקום להפגנת אינדיבידואליזם בתחום הלבוש, זה מפריע ללימודים, זה מייצר מתחים, זה מפעיל הורמונים ויוצר תחרות מיותרת. הבנות שלי מתקוממות. הן אוהבות תסרוקות, הן מחבבות סוודרים עם דוגמאות. ואני אומר להן: תגידו תודה. כשאני הייתי בבית הספר הייתה תלבושת לגמרי אחידה, ושנים לבשתי את אותה חולצת כפתורים בצבע ירוק נזלת שבחרו בבית הספר שלי. והיה לי טוב עם זה, כי כל ענייני הלבוש ירדו מסדר יומי, ויכולתי להתרכז בדברים אחרים. זה לא מעניין אותן. בעיניהן הן קורבנות של מערכת דכאנית. אבל אני שמח, ומברך, ומגבה, ותומך. ככה זה צריך להתנהל בכל בית ספר. זה זול, זה פשוט, זה מרגיע סערות נפש של גיל הנעורים".
אגב, ביום חמישי שעבר הופיע אברי גלעד בהיכל התרבות, במופע המשותף שלו ושל הזמר דוד דאור, "פתח לבך", העוסק בתובנות על המצב במדינה, דרך רוחניות ושירים. בפעם הזו, בחר גלעד להפתיע את הקהל ולהביא איתו את בנותיו הצעירות, בנות 10 ו-12, שעלו איתו לבמה, וביצעו איתו ועם דאור שירים מהמופע. 

"היה מאוד מרגש", סיפר גלעד בתוכנית הרדיו אותה הוא מגיש עם הרב גוטליב. "בעיני התפקיד שלי כאבא הוא לייצר לילדות שלי רגעי קסם בילדות, שעליהן תהייה מושתתת כל הבגרות שלהן אחר כך. זה מאוד חשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה