תרבות ופנאי

אברי גלעד אירח את בנותיו על הבמה: "תוכנית חיסכון לאחרי מותי"

אברי גלעד אירח את בנותיו הצעירות על הבמה, במסגרת מופע משותף שלו עם דוד דאור. "כל רגע שבו אני מאפשר לילדות שלי להיות איתי בעשייה מבורכת, בנתינה ובהנאה, זה החיסכון שלי לאחרי המוות"
רוני שיינר | 
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
בחמישי האחרון הופיע אברי גלעד בהיכל התרבות, במופע המשותף שלו ושל הזמר דוד דאור, "פתח לבך", העוסק בתובנות על המצב במדינה, דרך רוחניות ושירים. 
הפעם, בחר גלעד להפתיע את הקהל ולהביא איתו את בנותיו הצעירות, בנות 10 ו-12, שעלו איתו לבמה, וביצעו איתו ועם דאור שירים מהמופע. 
 
"היה מאוד מרגש", סיפר גלעד בתוכנית הרדיו אותה הוא מגיש עם הרב גוטליב. "בעיני התפקיד שלי כאבא הוא לייצר לילדות שלי רגעי קסם בילדות, שעליהן תהייה מושתתת כל הבגרות שלהן אחר כך. זה מאוד חשוב". 
גלעד המשיך: "אני רואה בזה תוכנית חיסכון לאחרי מותי. המשפט שהכי הולך איתי בשבועות האחרונים הוא 'כל מה שאתה צובר בחייך, ביום מותך נלקח ממך. כל מה שאתה נותן בחייך, ממשיך לחיות אחריך לנצח'. מבחינתי, כל רגע שבו אני מאפשר לילדות שלי להיות איתי בעשייה מבורכת, בנתינה ובהנאה, זה החיסכון שלי לאחרי המוות". 
גלעד הוא אבא לשלוש בנות. בתו הבכורה (27) היא מנישואיו הראשונים לשחקנית חלי גולדנברג. בשנת 2012 נישא גלעד בטקס אזרחי לנעמה שוחט, אותה הכיר בזמן שערכה את תוכניתו "המילה האחרונה" בגלי צה"ל. השניים מתגוררים בצפון תל אביב ולהם שתי בנות (10, 12).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה