ויראלי

אברי גלעד מודה: "אין לנו קיום לשנייה בלעדיה"

בטורו בישראל היום, הסביר המגיש את מעמדה של ישראל כמדינת חסות: "האם זה אומר שעלינו להיכנע לכל גחמה של נותני חסותנו? לא ולא. יש מידה של חופש לרצועה שסביב צווארנו לפעול ברצועה לפי הבנתנו. אבל לחופש הזה יש מידה, והיא לא משחקת לטובתנו כעת"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
אברי גלעד, מגיש קשת 12, הקדיש את טורו השבוע בישראל היום, לשאלת התלות של ישראל בארצות הברית, בצל המלחמה ובכלל. בטורו הוא מסביר עד כמה ישראל צריכה בכלל להתנהל כמו מדינת חסות ומה הנזק בכך.
גלעד כתב בטור: "בואו לא נעמיד פנים: אנחנו מדינת חסות. לא בחולם, לא חסוֹת - חסוּת. מדינה החוסה בצילה של מדינה אחרת. אנחנו חוסים תחת כנפיה של ארה"ב, תלויים בה לקיומנו לחלוטין, ואין לנו קיום לשנייה בלעדיה. האם זה אומר שעלינו להיכנע לכל גחמה של נותני חסותנו? לא ולא. יש מידה של חופש לרצועה שסביב צווארנו לפעול ברצועה לפי הבנתנו. אבל לחופש הזה יש מידה, והיא לא משחקת לטובתנו כעת. די ברור שעכשיו, בהתקרב הבחירות אצלם, האמריקנים, שהזדרזו לתמוך בגדול, טיפה מתחרטים על הכרטיס החופשי שנתנו לנו לנצח את אויבינו. מבחינתם, ניצחון מוחלט שלנו על כל מחיריו הוא חדשות רעות בקלפי, ולכן הם לא יאפשרו אותו במלואו".
 
אגב, המגיש נמצא בכלל תחת פרידה מקצועית לאחרונה, זאת לאחר שפורסם כי ארז טל ואברי גלעד בדרך לפירוק השותפות על המסך. עם החזרה הצפויה של תכנית הפריים טיים ארז טל וקטורזה 'זה לא אולפן שישי', בקשת 12 בוחנים סדרה של שינויים ברצועות האקטואליה. בין היתר נשקלת האפשרות לחיבורים בין אופירה אסייג וחיים לוינסון וכן אברי גלעד לצד יאיר שרקי, כך על פי פרסום של דוד ורטהיים. בקשת 12 טענו כי לא התקבלה שום החלטה.
מספר פעמים בעונה הנוכחית, הם נאלצו להיפרד, כאשר טל לא הופיע מספר תכניות בקשת 12 בתוכנית עם גלעד, שמצא מחליף מפתיע ונוסטלגי לא פחות - ג'קי לוי. עם זאת, ארז ואברי התאחדו על המסך כאשר זכו לחיקוי מפתיע ב'ארץ נהדרת'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה