תקשורת ומדיה

אברי גלעד בהצהרה מפתיעה: "כאן מסתיימים שידוריי"

המגיש הוותיק שיתף בתחושותיו על סיום עבודתו בגל"צ: "נאלצתי לעזוב. הג'וב החדש שלי בשידורי קשת אילץ אותי להתפטר. החלטה קשה מאד אבל הכרחית. התכנית האחרונה ששידרתי, "השיח", כבר לא תשוב אחרי המלחמה. זה מצער אותי מאוד"
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)

השבוע נפרד אברי גלעד מגלי צה"ל, הבית שלו ברדיו מזה 43 שנה. המגיש הוותיק מחה דמעה וכתב על כך בטורו השבועי ב'ישראל היום' ולהבדיל מרשת 13, הוא נפרד במילים חמות בלבד מהמקום בו התחיל את דרכו.

גלעד כתב בין היתר: "אני יודע שמלחמה ואין ראש לדברים אחרים, אבל חייב מילה אישית. השבוע בא טכנאי מגלי צה"ל לפרק את האולפן הביתי שלי ולהחזיר את הציוד למחסן. ככה נגמרה קריירה של 43 שנים בתחנת השידור הצבאית, בקול דממה דקה. לא היו נאומים, לא שעון זהב, לא לחיצות ידיים. מלחמה. גלי צה"ל עשתה אותי. אני חייב לה את חיי כפי שהתגלגלו להיות. גם היא חייבת לי חלקים מדמותה כפי שעיצבתי באינסוף התכניות שהגשתי בה"
 



עוד כתב: "למרות שחלפו רוב שנות חיי מאחורי המיקרופון, אני עדיין זוכר את הרגע בו נודע לי שהתקבלתי. זה היה בטלפון ציבורי, בנתב"ג, ביציאה לטיול לפני צבא. התקשרתי עוד פעם אחרונה לפני הטיסה לשמוע אם יש תשובה, ולהפתעתי אמרו לי שכן, התקבלתי. הריצה מקצה אחד של בית הנתיבות לקצה השני תוך צרחות וקפיצות לא נראתה שם מאז. וצדקתי. זאת המתנה הכי טובה שקיבלתי בחיים. אם התשובה היתה שלילית, סביר שלא הייתם קוראים את המילים האלה כרגע, כי הייתי במקום אחר, בעבודה אחרת, בחיים אחרים, עם משפחה אחרת".

לסיום ציים: "אני אוהב את הרדיו בכל ליבי, תמיד אוהב, תמיד אחפש מיקרופון להתייחד איתו. הוא ומחשבותיי הזורמות ללא הפרעה. נאלצתי לעזוב. הג'וב החדש שלי בשידורי קשת אילץ אותי להתפטר. החלטה קשה מאד אבל הכרחית. התכנית האחרונה ששידרתי, "השיח", כבר לא תשוב אחרי המלחמה. זה מצער אותי מאוד. אהבתי לשמוע כל יום מגוון אזרחים מדברים במגוון נושאים. אבל זה נגמר, כמו כל דבר. מודה לתחנה הישנה והטובה על שנתנה לי לבטא את שליחותי בעולם. כאן מסתיימים שידוריי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה