טלוויזיה

אברי גלעד נפרד אחרי 43 שנה: "אילץ אותי להתפטר"

המגיש הוותיק התפטר מגל"צ אחרי למעלה מארבעה עשורים: "השבוע בא טכנאי מגלי צה"ל לפרק את האולפן הביתי שלי ולהחזיר את הציוד למחסן. כך הסתיימה קריירה של 43 שנים בתחנת השידור הצבאית, בקול דממה דקה. לא היו נאומים, לא שעון זהב, לא לחיצות ידיים. מלחמה"
מערכת ice |  5
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)
אחרי שנפרד לפני מספר חודשים מהבית שלו מזה 20 שנה, רשת 13 כדי לעבור לקשת 12, אברי גלעד, נפרד השבוע גם מגל"צ, אחרי 43 שנה. המגיש הוותיק היה חלק מתחנת הרדיו גלי צה"ל מאז 1980 וכעת הוא מסיים בה את דרכו.
בטורו ב'ישראל היום' הוא שיתף: "השבוע בא טכנאי מגלי צה"ל לפרק את האולפן הביתי שלי ולהחזיר את הציוד למחסן. כך הסתיימה קריירה של 43 שנים בתחנת השידור הצבאית, בקול דממה דקה. לא היו נאומים, לא שעון זהב, לא לחיצות ידיים. מלחמה".
 
עוד כתב: "גלי צה"ל עשתה אותי. אני חייב לה את חיי כפי שהתגלגלו להיות. גם היא חייבת לי חלקים מדמותה כפי שעיצבתי באינסוף התכניות שהגשתי בה. כשמדברים על גל"צניקיות, מדברים גם על DNA שאני יצרתי, לטוב ולרע. באתי בשערי התחנה בגיל 18. התקבלתי להיות קריין. קרבי לא היה בכלל על הפרק. הייתי רזה וחולני".
ומדוע עזב? "הג'וב החדש שלי בשידורי קשת אילץ אותי להתפטר. החלטה קשה מאוד, אבל הכרחית. התכנית האחרונה ששידרתי, "השיח", כבר לא תשוב אחרי המלחמה. זה מצער אותי מאד. אהבתי לשמוע כל יום אזרחים מדברים במגוון נושאים. אבל זה נגמר, כמו כל דבר. מודה לתחנה הישנה והטובה על שנתנה לי לבטא את שליחותי בעולם. כאן מסתיימים שידוריי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אברי היקר
    דפנה 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה לך על כל התוכניות ששידרת, במשך שנים הקשבתי באדיקות לגלי צה"ל ולתוכניות שלך אני מאחלת לך שתמשיך להיות מי ומה שאתה, זה מצויין והיה כיף ונעים לשמוע, ללמוד וליהנות, תודה
    סגור
  • 3.
    וזו התחנה שאפשרה לי לנפץ דיסקים
    RZ 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    של זמרים מזרחיים על קירות התחנה .. ככה הייתי ואני מתנצל אבל את הנזק שגרמת לכל הזמרים והאומנים בתחום המזרחי הוא כנראה לא יתוקן .. ואתה תשלם על כך . ימים יגידו .. חתיכת גזען מחליף צבעים שכמותך .
    סגור
  • גם אני לא סובל אותו
    אשכנזי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אבל גם אני הייתי רומס את הדיסקים עם המוזיקה הערבית מפני שהתרבות הערבית היא אחד האסונות הגדולים של המדינה
    סגור
  • 2.
    הזדקן ומתכלה (ל"ת)
    מתכלה 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 1.
    אוהבים אותך אברי
    פזית 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אברי גלעד הוא איש ענק נהניתי לשמוע אותו במשך שנים...
    סגור