מינויים

אברי גלעד מאושר: "מקווה שיצליח להקים ממשלה"

גלעד כתב בפוסט קצר שהעלה לפייסבוק שלו: "בלב כל האנטישמיות ושנאת ישראל בעולם, חדשות נפלאות מהולנד. חירט וילדרס זכה בבחירות הלילה. וילדרס המוגדר בתקשורת, כמו רואי אמת רבים, "ימין קיצוני", הוא תומך ישראל נלהב"
מערכת ice |  4
אברי גלעד (צילום מסך רשת 13)
האם מדובר בחדשות טובות טובות לישראל? חירט וילדרס, שהגיע אתמול (רביעי) למקום הראשון בבחירות בהולנד, מתנגד לאיסלאם ולהגירה בלתי חוקית בין היתר בגלל שהמוסלמים הקיצוניים משתמשים באלימות כלפי כל מי שלא מסכים איתם, ונחשב לאוהב ישראל גדול. אברי גלעד חוגג את הצלחתו.
גלעד כתב בפוסט קצר שהעלה לפייסבוק שלו: "בלב כל האנטישמיות ושנאת ישראל בעולם, חדשות נפלאות מהולנד. חירט וילדרס זכה בבחירות הלילה. וילדרס המוגדר בתקשורת, כמו רואי אמת רבים, "ימין קיצוני", הוא תומך ישראל נלהב".
 
עוד הסביר לגביו: "מבין היטב שהאיסלאם באירופה אינו דת אלא תנועה פוליטית להשתלטות על העולם. מקווה שיצליח להקים ממשלה, שתסחוף איתה עוד מדינות באירופה להתפכחות הגדולה, ושהמטוטלת מתחילה עכשיו את דרכה חזרה".
אלעד שמחיוף שיתף לגביו וילדרס: "עונה לכל התגובות הנזעמות מהשימוש בתואר ״ימין קיצוני״ ובחרתי להדביק את התגובה הזו כי היא כוללת את הטיעון המשעמם כאילו מקום העבודה שלי אנטי ישראלי. עולב. לגבי וילדרס. כמו שנאמר בריאיון שלי איתו - ממליץ לצפות, הלינק בציוץ - הוא פרו ישראלי ענק, גר שנתיים בארץ. מגן ישראל בנשמה. זה לא מה שהופך אותו לימין קיצוני".
 
עוד הוסיף: "בלי לחוות דעה לטובה או רעה. העמדות שלו - בין היתר על הגירה, על האיחוד האירופי, סגירת כל המסגדים, איסור מכירת קוראן, ועוד - הן בקיצון של הפוליטיקה ההולנדית והאירופית. זהו, כזה פשוט".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מה רוצה שוב הזיקית?
    רוז 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי הזיקית משנה את דעתו לפי איך שהוא ישן בלילה . אבל איך שהוא נראה ( בן 80) הוא לא כל כך ישן טוב אז הזיקית מחליפה צבעיה בקצב מהיר ביותר
    סגור
  • 3.
    הרחם המוסלמית מנצחת ועושה רושם שאירופה לא תצליח להעיף
    מיקי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המוסלמים
    סגור
  • 2.
    בשורה
    יואל הנביא 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שקורה בהולנד, איטליה ושבדיה, יתכן,והוא בשורה, עבור העולם החופשי, וסימן מעודד, שאירופה, מתחילה להתעורר, ולהבין, שהאיסלאם והמוסלמים, מהווים איום, על העולם הנאור, הדמוקרטי והחופשי .
    סגור
  • 1.
    שרידות היא שם המשחק
    אריה 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו קטאר,ואירן ישימו צ'ק על השולחן ונראה אם ישרוד להקים ממשלה. לדעתי לא נהנה מזיו דעותיו עוד רבעון.
    סגור