תקשורת ומדיה

אברי גלעד מרחם על עזה: "יש טיפה מקום בלב"

המגיש מסביר מה הוא חושב על הילדים ברצועה: "אני חושב על ילדים שילדותם נחטפת על ידי הוריהם, שגם ילדותם שלהם נחטפה דור קודם על ידי "אידיאולוגיה" רצחנית נוטפת שנאה וגזענות, שמגיל שנתיים כבר ינקו ארס שחור במקום לחוות ילדות תמימה, שלמדו לאהוב את המוות במקום את החיים"
מערכת ice |  3
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
אחרי שדיבר על כך בתכניתו עם ארז טל בקשת 12, אברי גלעד שוב דיבר בטורו השבועי ב'ישראל היום' על יום הילד הבינלאומי והמחשבות שלו על הילדים שלנו בעזה, החטופים, שאיננו יודעים מה עלה בגורלם, ומה יקרה עמם ביום שאחרי 
גלעד ציין בין היתר: "אחרי כל המחשבות האלה נשאר לי גם טיפה מקום בלב לילדים של עזה, העזתים, הפלשתינים. אני חושב על ילדים שילדותם נחטפת על ידי הוריהם, שגם ילדותם שלהם נחטפה דור קודם על ידי "אידיאולוגיה" רצחנית נוטפת שנאה וגזענות, שמגיל שנתיים כבר ינקו ארס שחור במקום לחוות ילדות תמימה, שלמדו לאהוב את המוות במקום את החיים, שגודלו כדי למות מות "קדושים", ולא כדי לחיות למען עצמם ולמען העולם".
 
עוד המשיך: "העולם מלא עכשיו בסרטונים איומים מעזה, עם תמונות קשות של ילדים הרוגים. ואני שואל את עצמי מהי העמדה הרגשית שלי לנוכח תמונות כאלה. הרי אני יודע שהילדים האלה גדלים לשנוא אותי, להתאבד עלי, לערוף את ראשי ילדיי. אני גם יודע שב־7 באוקטובר ילדים ערבים נטלו חלק בפשיטה על יישובינו, ברצח, בהתעללות, בביזה. הדיווחים מדברים גם על ילדים בני 10 שהצטרפו לכוחות הפלישה ימ"ש. אז כשהם מתים בין ההריסות - אני אמור להצטער? להרגיש אשם? או שבמקרה הזה המשפט הידוע "צריך להרוג אותם כשהם קטנים" הוא נכון באופן מצמרר במיוחד?".
לסיום הסביר: "ילדי עזה הם עוד כלי במשחק המטורף של כת הפסיכופתים המתחזים לאנשי אמונה מוסלמים. הם נולדים לא כדי להיות אהובים, לא כדי להביא אור לביתם, לא כדי לקחת את החברה קדימה. הם מובאים לעולם במספרים עצומים, כ־5,000 בחודש, בכל חודש, כדי להיות חיילי נוח'בה, כדי להרעיל את העולם בשנאתם לכל מה שיפה וטהור.
יש לי רחמים עליהם, על השוד הנוראי המתבצע בהם מרגע צאתם לעולם, על החינוך זוועתי שהם מקבלים, המשחית את תמימותם לפני שבכלל היה לה סיכוי להתבטא. ועם כל החמלה הזאת, כשהם מתים - אני לא יכול למצוא את מלוא הצער על כך".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אויש תנוח
    חגית 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תרחם על בני עירך. אנשי עזה לא מרחמים עליך. הילדים בעזה שריחמתם עליהם בצוק איתן הם השהידים של אוקטובר 7
    סגור
  • 2.
    טיפה
    סמי 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אפילו לא טיפה סרוחה אין לי על הילדים המחבלים של עזה יונקים מגיל אפס שנאה ליהודים מקווה שכול עזה תימחק מעל פניי האדמה
    סגור
  • 1.
    אמירה אמיצה במציאות קשה (ל"ת)
    יואב 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור