ויראלי

ריקלין: בשביל 'הארץ' טראמפ יותר גרוע מהיטלר

סערה ברשתות החברתיות | אנשי התקשורת מימין תוקפים את ההחלטה של 'הארץ' להשוות בין נשיא ארה"ב טראמפ להיטלר וסטאלין: "הארץ בשיטתיות סולח לנאצים ומקטין את מעשיהם הנוראיים" 
יהודה לוינגר |  3
שמעון ריקלין (צילום ערוץ 20 מסך)
אנשי התקשורת מימין תוקפים היום (שני) בחריפות את אתר 'הארץ' לאחר שבמדור הדעות השווה רוגל אלפר בין נשיא ארה"ב ובין היטלר וסטאלין. ינון מגל הגיב על כך בחשבון הטוויטר: "רשעים ארורים", וגם שמעון ריקלין כינה את האתר: "סמרטוטון".
הבוקר, איש השמאל אלפר כתב במדור הדעות שלו בהתייחסו לבחירות בארה"ב כי "טראמפ לא נבחר לנשיא במקרה, אלא בזכות גאונותו. הוא האויב הגדול ביותר שקם למסורת הדמוקרטית המערבית: יותר מהיטלר, מסטאלין וממאו, שמעולם לא הצליחו לסכן את דבקות החברה האמריקאית בערכיה. דבר זה מקנה לטראמפ מעמד היסטורי".
אתר 'הארץ' בחר בכותרת הפרובוקטיבית למאמר של אלפר וכתב: "יותר מהיטלר וסטאלין, הוא האויב הגדול ביותר לדמוקרטיה", יחד עם תמונתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. התגובות לא איחרו להגיע.
ינון מגל הגיב על כך: "תראו איך אוהב ישראל מוגדר אצלם: אויב יותר גרוע מהיטלר! איזה רשעים ארורים". כך גם תקף שמעון ריקלין: "היטלר וסטאלין גרמו למותם של עשרות מיליוני אנשים. אבל בשביל הסמרטוטון הארץ טראמפ גרוע מהם".  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למגיב 2 צער לי שאינך חכם מספיק
    יוני 11/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנהיגים לא משנים את דעת הקהל ברמות האלו הם פשוט רוכבים על דעת הקהל שביעבע כבר לפני ועוזרים לה להתפרץ, התפרצות תקרה בסוף אם מנהיג כזה או בלי מנהיג.
    סגור
  • 2.
    הבנת הנקרא, זה המינימום המצופה מעיתונאי
    גל 11/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שעושים הכי הרבה ניצול ציני של השואה מדברים... איזו צביעות. מי שקורא את הכותרת מבין שההשוואה היא כדיקטטור ולא כרוצח המונים, אבל האדם הוא פופוליסט, שמנצל אנשים שלא טורחים לרדת לעומק הדברים ונסמכים על הציוצים ההזויים שלו. והעובדה היא שטראמפ וכמה מנהיגים נוספים בעולם הובילו את שיח ותרבות שמובילה את הידרדרות הדמוקרטיה בעולם. היו על הנושא מספר כתבות באתרי החדשות (לא בטוח איפה קראתי על זה).
    סגור
  • 1.
    אל-ארד בפרפורים אחרונים. אין לו קוראים, מקושש תשומת לב (ל"ת)
    הסוף 11/2020/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור