ויראלי

זה הנושא המדובר ביותר השבוע ברשת

מדי שבוע, אתר ice, יגיש לכם את הנושאים המדוברים ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אבל זה לא נוגע רק לכמות הפוסטים או הציוצים בנושא, אלא גם השיח שהוא עורר, וההשפעה לנושאים רבים סביבו. והפעם: פלישת רוסיה לאוקראינה
מערכת ice | 
ישראלים באוקראינה (צילום pexels, pixabay)
רוסיה פלשה לאוקראינה השבוע ובאופן די צפוי זה הפך לנושא המדובר ביותר ברשת בשבוע האחרון על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. נכון ליום חמישי בערב, הנושא יצא עורר  50.6 אלף דיונים סביבו ברחבי הרשת, עוד 55.5 אלף שיחות וקרוב ל-386 אלף לייקים בשבוע האחרון. 

הפוסטים הבולטים: 

עמית סגל מספר מה הלקח: בפוסט בדף הפייסבוק, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 וכותב הטור השבועי בידיעות אחרונות, עמית סגל, כתב מה הלקח שצריך ללמוד מהפלישה הרוסית וכתב: "והלקח מאוקראינה: אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים ועל צבא ההגנה לישראל". הפוסט זכה ללמעלה מ-30 אלף לייקים וכאלף שיתופים. 
 
חנוך דאום עוקץ את ביידן: הסאטיריקן חנון דאום העלה תמונה של דונלד טראמפ לדף הפייסבוק שלו ו"תהה" כששאל את הקהל האם פוטין היה מעז לתקוף כשטראמפ היה הנשיא: "שאלת תם: אם נשיא ארה״ב היום היה הפסיכופט הקודם, ולא הדמנטי הנוכחי- פוטין היה מעז לתקוף?". הפוסט זכה לקצת יותר מ-7,000 לייקים, כ-200 שיתופים ועוד כאלפיים תגובות. 
 
גדי טאוב יוצא נגד לפיד: הפובליציסט גדי טאוב יצא בביקורת חריפה נגד יאיר לפיד, שר החוץ של ישראל והיציאה שלו לצד ארצות הברית נגד רוסיה. טאוב כתב בדף הטוויטר שלו: "כמה אוויל יכול שר חוץ ישראלי להיות כדי להודיע שישראל שוקלת להצטרף לסנקציות האמריקאיות נגד רוסיה?" הציוץ של טאוב זכה לכ-3,000 לייקים ועוד כ-200 ציוצים מחדש.
 
החשש הישראלי-יווני: נשיא ישראל, יצחק (בוז'י) הרצוג שיתף בדף הפייסבוק שלו תמונות  ותחושות מהמפגש עם נשיאת יוון וסיפר על החשש המשותף מהפגיעה ההומניטרית של רוסיה באזרחים חפים מפשע באוקראינה. הרצוג כתב: "התחלתי ביקור ממלכתי ביוון שמשקף את השותפות האסטרטגית ואת חברות האמת בין המדינות. נפגשתי עם ידידתי הנשיאה קתרינה סקלרופולו בארמון הנשיאותי, ובהמשך אקיים פגישה עם חברי ראש הממשלה קיריאקוס מיצוטאקיס. ישראל ויוון הן עוגני יציבות בים התיכון. גם כאן באתונה, אני חש עצב רב וחושש מטרגדיה הומניטרית, שתכלול חלילה פגיעה באזרחים חפים מפשע. זהו ללא ספק רגע היסטורי מורכב מאוד. כמו רבים בכל רחבי העולם אני מתפלל שהשלום יחזור לאוקראינה ורוסיה. כפי שנמסר על ידי ממשלתנו, ישראל תומכת בשלמות הטריטוריאלית של אוקראינה". הפוסט זכה ליותר מ-1,600 לייקים, 107 תגובות ו-115 שיתופים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה