ויראלי

יוסף חדאד נגד אינסטגרם: "אתם רציניים? ככה נראית סתימת פיות"

פעיל ההסברה הערבי-ישראלי הפך לאחרונה לאחת הדמויות המרכזיות בתיווך המציאות הישראלית ברשתות החברתיות ברחבי העולם. כעת הוא מתמודד עם איום מצד אינסטגרם, לסגור את חשבונו
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
משפיען הרשת שהפך לפעיל הסברה מוביל המופיע באולפני הטלוויזיה כמעט בדרך קבע, יוסף חדאד, מצליח להרגיז רבים בעולם הערבי עם חשיפותיו וניפוץ השקרים על קיום מדינת אפרטהייד, וכל מיני המצאות שקריות נוספות על מדינת ישראל.
הוא מצליח להרגיז אותם עד כדי כך שיש התארגנויות של קבוצות גולשים לדיווחים על כמעט כל פרסום שלו, במטרה לגרום לרשת החברתית להסיר את הפוסט ולנקוט בצעדים נגדו. אמש (ראשון) הוא פרסם כי הרשת אינסטגרם איימה בסגירת החשבון שלו, בעקבות פעילות ההסברה הישראלית שלו ופרסום האירועים המתרחשים בישראל בזמן המלחמה.
 
בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, צילם חדאד את המסך עם האזהרה מאינסטגרם וכתב: "אתם רציניים אינסטגרם?!?! למחוק תכני הסברה עם אמת ועובדות ולאיים במחיקת החשבון?!? ככה נראית סתימת פיות של מי שפועל הסברתית למען מדינת ישראל".
 

כזכור, חדאד ידוע ככזה שמצליח להוציא את שונאי ישראל בעולם הערבי משלוותם, ולכן הוא הפך למטרה בידי "צבא" הגולשים המוסלמים ברחבי העולם שנענים לבקשות ולארגונים מסוימים, ופועלים נגד כל מי שחושף ומסביר את הצד הישראלי לעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא הצד הישראלי בכלל
    יוני שקד 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצד הישראלי זה מה שמדווח על ידי גופים רשמיים ולא "מסבירים" מטעם עצמם.
    סגור