טלוויזיה

שולי רנד זועם על הסדרה ב-HOT: "פגיעה רוחנית"

הזמר החרדי נדהם לגלות את השיר שלו "אייכה" מככב בסצנה אינטימית שלא הולמת את הרוחניות של השיר. "זה שיר אינטימי עליי ועל הקב"ה". בסדרה החליפו את השיר בשיר של שי גבסו
מערכת ice | 
חאנשי (צילום HOT)
הסדרה "חאנשי" של HOT הציגה סצנה אינטימית בה התנגן ברקע הלהיט של שולי רנד מלפני כעשור, "אייכה". כעת הזמר ביקש להסיר אותו והסדרה נענתה לבקשתו.
"זה שיר אינטימי עליי ועל הקב"ה", אמר רנד על פי הפרסום של ערן סויסה בישראל היום, "אני לא רוצה להגיע לזה, אבל יש סעיף בחוק על פגיעה רוחנית".
יוצרי הסדרה לא ביקשו רשות מרנד משום שאין צורך בכך, מאחר וכל השירים הרשומים באקו"ם ניתנים לשימוש ללא אישור האמן היוצר או המבצע. למרות זאת כאמור, בסדרה לא התנגדו והחליפו את השיר בשיר "עד מבואו" של שי גבסו, שהסכים לעניין לאחר שביקשו ממנו.
 
נזכיר כי הדרמה הקומית "חאנשי" שמספרת על בחורה דתייה-אמריקאית שעולה לישראל, היא הסדרה הישראלית הראשונה אי פעם שהוצגה בפסטיבל הקולנוע העצמאי היוקרתי ביותר בארה"ב, "סאנדנס". היוצרת עליזה חנוביץ' (שמככבת בתפקיד הראשי) והבמאים מיקי טריאסט ואהרון גבע, הופיעו בינואר בפסטיבל הסרטים המוערך, שהתקיים ביוטה, לצד פרקים ראשונים של סדרות מבטיחות מארה"ב ורחבי העולם. ארבעה פרקים מהסדרה הוקרנו במסגרת ה-Indie Episodic, שמוקדשת לסדרות טלוויזיה ומציגה מדי שנה את הכוחות העולים בתחום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה