פרסום ושיווק

מי בכלל צריך אינסטגרם: Ray-Ban הפך את הרכבות בבלגיה לפילטרים נעים

מותג המשקפיים ממשיך בקו ה-No Filter שלו ומציג קמפיין חדש ומקורי במסגרתו הפכו חלונות הרכבות בבלגיה לעדשות משקפיים בצבעים
משה בנימין | 
עליית קרנה של אינסטגרם ברחבי העולם מעניקה לאנשי הפרסום שמטפלים במותג המשקפיים Ray-Ban, לא מעט הזדמנויות לקמפיינים מקוריים סביב נושא הפילטרים. המהלך האחרון של המותג, כמו קודמיו , נועד להזכיר לקהל הרחב מי היו הראשונים להציג להם את החיים שסובבים אותם מבעד לפילטרים צבעוניים.

במהלך שנקרא No Filter - Just Ray-Ban טוען המותג ש\"הפילטרים החדשים ביותר בעולם שיתוף התמונות הם למעשה בכלל לא פילטרים\". לשם כך מותג אחד מקווי הרכבת בבלגיה כרכבת Ray-Ban, שהציגה חווית נסיעה \"צבעונית\" בין הערים המובילות בבלגיה, זאת כאשר חלונות הרכבת הרגילים הפכו לחלונות שמדמים את עדשות המשקפיים של Ray-Ban.

כך למעשה הנוסעים השקיפו על רחובות אנטוורפון וגנט מבעד לפילטרים של Ray-Ban. כל שעליהם לעשות הוא לצלם במצלמת האייפון, או כל מצלמה אחרת כדי לקבל תמונה באפקט אינסטגרם וינטאג\'.



תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה