שיווק ופרסום

גירל פאוור: לאחר המינוי של סופי מלניק - תקציב היח"צ של אאוטבריין עובר לקרבט & וייס

לא הרבה לאחר מינויה לתפקיד מנהלת השיווק בישראל, מז' אירופה ואסיה, סופי מלניק והנהלת אאוטבריין מרעננים את מערך היח"צ ונפרדים מאייזנברג אליאש 
משה בנימין |  2
נירית וייס ומאיה קרבט (צילום יח"צ)
משרד יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי קרבט/וייס בניהולן ובבעלותן של נירית וייס ומאיה קרבט קיבל לידיו את תקציב היח"צ של חברת המלצות התוכן אאוטבריין - כך נודע לאייס.
תקציב היח"צ של אאוטבריין עובר לידי קרבט וווייס, לאחר שטופל עד לאחרונה על ידי משרד הייעוץ התקשורתי אייזנברג אליאש בבעלותם של אמיר אייזנברג ושי אליאש. מאחורי הרענון הנוכחי במערך היח"צ עומדת הנהלת אאוטבריין ישראל בשיתוף עם סופי מלניק שמונתה לאחרונה לתפקיד מנהלת השיווק של אאוטבריין ישראל, מזרח אירופה ואסיה. החברה החליטה על קרבט ווייס לאחר שקיימה סבב פגישות עם מספר משרדים. 
נירית וייס ומאיה קרבט מסרו: "אנו שמחות מאוד על תחילת העבודה עם אאוטבריין, חלוצת מהפכת התוכן בארץ ובעולם. כסוכנות שממציאה את הקטגוריה הזו בסל השיווק של מותגים בישראל - אנו מכירות את התחום מבפנים ומבחוץ וגאות לעבוד עם הצוות המוכשר שמאחורי הידע הזה".
קרבט & וייס לייעוץ וניהול תקשורת יחסי ציבור ותוכן, נוסדה לפני 4 שנים והתמקדה בחברות ומותגים בתחומי הלייף סטייל, תרבות, מדיה וקולינריה. קרבט שימשה בעברה כדוברת שידורי קשת ונירית וייס הייתה בעברה עורכת פנאי פלוס, ערוץ 24 וכן נכללה על צוות ההקמה של טיים אאוט ת"א.
אאוטבריין פועלת ב-2 מישורים מרכזיים: מחלקת הפיתוח העסקי שכוללת עבודה מול פאבלישרים (אתרים, קבוצות מדיה, מו"לים) ובמקביל עבודה מול מותגים, חברות ומפרסמים וסוכנויות הפרסום. בכל מחלקה מועסקים אנשי מכירות שאחראים לתחומם באופן נפרד. לצד מלניק מעסיקה החברה שני עובדים נוספים באותו התפקיד אשר פועלים במדנות אחרות בעולם ויחד מכסים את כל הנקודות שבהן אאוטבריין פועלת. מעליהם מפקח על הפעילות מנהל שיווק גלובלי שממוקם בניו יורק, ובנוסף, בכל מדינה מועסק מנהל שיווק מקומי. 
סופי מלניק אמתי:  "לאחר תהליך איתור ארוך בחרתי במשרד קרבט & וייס בשל ה-dna הייחודי שלהן הנטוע בעולם התוכן, וכן לאור הבנתן העמוקה את עולם התקשורת בישראל. אני מאחלת להן בהצלחה רבה ובטוחה כי תהיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אז בואו ניקח משרד בלי ניסיון בהייטק.... (ל"ת)
    רוני 05/2016/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    עשו בשכל...אייזנברג אליאש חלטוריסטים (ל"ת)
    דני דויטו 05/2016/30
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור