שיווק ופרסום

קריאייטיב בינ"ל: תמיד רציתם להבין את החתול? הכירו את הקולר שמתרגם את המיאו

הפעם בסקירת הקריאייטיב העולמית, 4 מהלכים שחושבים סטארט אפ ומראים כיצד הטכנולוגיה מצליחה להפתיע אותנו כל פעם מחדש
לירון בן יעקב | 
הקולר המדבר. מה החתול רוצה? (צילום צילום מסך יוטיוב)
הקסדה החכמה של BBDO בנגקוק, השלט החכם של DOVE, הגלשן החכם של סמסונג ועוד. 4 מהלכים שחושבים סטארט אפ ומראים כיצד הטכנולוגיה מצליחה להפתיע אותנו כל פעם מחדש.
1. קסדה שבאמת מצילה חיים
שנה אחרי ה- LIFEPAINT VOLVO מגיע הדבר הגדול הבא ה-Helpmet. קסדה חכמה שיודעת לזהות פגיעות ראש על ידי חיישנים מיוחדים שנמצאים בתוכה. הקסדה יודעת לזהות את עוצמת הפגיעה, מיקום הפגיעה בראש ומיקומו הפיזי של הרוכב. ברגע הפגיעה כל הנתונים כולל מידע אישי על סוג הדם של הרוכב נשלחים לצוות רפואי שמוציא במיידי אמבולנס לאירוע. 
 

2. בוא גשם גשם בוא
מתי יגיע הגשם? תשאלו את DOVE שהציבה שלט חכם ענקי בטיימס סקוור עם בחורה נחמדה שרק חיכתה שהגשם יבוא ויעשה מקלחת לה ולכל הסובבים בכיכר. השלט ששילב טכנולוגיה, מדיה ודאטה על מזג האוויר ידע לזהות מתי הגשם מתחיל ומתי הוא מפסיק ולפי זה שינה את התנהגותה של הבחורה בשלט שכל כך חיכתה למקלחת. ספוילר: הגשם הגיע.
 

3. כבר לא לבד
גלישה הוא אחד מענפי הספורט האינטימיים והמבודדים ביותר. הגולש נכנס למים עם הגלשן וזהו, זה רק הוא, הגלים והגלשן החכם של סמסונג שמאפשר לו לקבל הודעות, לקרוא ציוצים, להתעדכן במצב הגלים ולהיות מחובר גם בים. העיקר שיהיו גלים.
 

4. מיאו, חתולה
איך עושה חתול? כמובן שהתשובה המיידית היא "מיאו" אבל מה המיאו הזה אומר? חברת המזון לחתולים Temptations ניסתה להבין בדיוק את זה ופיתחה את הקולר הראשון בעולם שמתרגם את שפתם של החתולים לשפה של בני אדם. מיאו מיאו.
 
הכותב לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה