שיווק ופרסום

אולד ספייס הישראלי? עוד פרסומת מבריקה למילקי

אדלר חומסקי ושטראוס עושים זאת שוב. סרט הפרסומת החדש למותג תחת השילוש המקודש של מוזר/מצחיק/ממכר עלה לפני מספר שעות לרשתות החברתיות כשהוא מסתמן כהמשך ישיר להצלחה הוויראלית של קודמו
משה בנימין |  17
מילקי. צפי קצפי (צילום צילום מסך)
לפני כמה שנים כבשה את העולם סדרת פרסומות למותג אולד ספייס שהמרכיב העיקרי שלה היה נונסאנס ממכר, עם תסריט ודמות מרכזית (על סוס) שגרם לכל עולם הפרסום להודות בהכנעה שמדובר בשפה שטרם נראתה, ובקמפיין פשוט מוצלח, למרות שאף אחד לא באמת יכול לפענח ולהסביר מהי הנוסחה שעובדת. אולי דווקא בזה טמון סוד קסמו. הסרט החדש של אדלר חומסקי וקבוצת הכישרונות בהובלת רועי כפרי מסתמן כ'אולד ספייס' המקומי שלנו - הגדרה מחמיאה שמציבה את הקמפיין של מילקי על כתפי ענקים, ובצדק.
סרט הפרסומת החדש למותג תחת השילוש המקודש של מוזר/מצחיק/ממכר עלה לפני מספר שעות לרשתות החברתיות כשהוא מסתמן כהמשך ישיר להצלחה הוויראלית של קודמו מלפני 3 חודשים. ההשוואה ל'אולד ספייס' היא בעיקר ברמת התגובה הראשונית של הצופה שיכולה להסתכם במשפט "מה לעזאזל ראיתי עכשיו? אני חייב לצפות בזה שוב..ושוב..ושוב".
מותג המעדנים של מילקי שפעם שלט בישראל ללא עוררין או תחרות, ניצב בשנים האחרונות מול תחרות ערה על מדפי המעדנים ברשתות המזון. בניסיונות נועזים לכבוש את קהל היעד מחדש ולגייס לשורותיו קהל חסידים חדש שלא גדל על המותג הישראלי משנות ה-80-90 הלכו בשטראוס ואדלר חומסקי על רענון השפה הקריאייטיבי ללא היסוסים. זה התחיל עם קמפיין מתוזמר ומוסיקלי ואז הצטרפו לקאדר של משרד הפרסום גון בן ארי, רועי כפרי ונתן שוטנפלס ולקחו את המותג לעולם חדש של תוכן עם רוח שטות מבריקה וגיבוי מלא מצד שטראוס. התוצאה הסופית הופכת את מילקי למותג שמדבר אחרת, חושב אחרת ומצליח להעיר בקרב הצופים תאים שהיו רדומים שנים רבות.
במקרה של אדלר חומסקי יש לציין לזכות את העובדה, שלמרות ערמות האלקטרונים החופשיים נושאי האגו שמתפזרים לכל עבר בענף הפרסום, במשרד הבינו שיש גם מקום לשיתופי פעולה קריאייטיביים עם שחקני רכש מבחוץ. הבחירה בכפרי, בן ארי ושוטנפלס מוכיחה את עצמה ברמת המוצר הסופי ומיטיבה עם כל הצדדים שחפצים ביוקרת הקרדיט.
הסרטון הנוכחי מספר את סיפורו של 'צפי קצפי', מנהל סופרמרקט שמעז להתקשר לבוס הגדול עם הצעת ייעול למילקי כשלצידו כל עובדי הסניף. הוא עושה זאת עם ההצעה הנדושה ביותר, ובאורח פלא, תוך שהוא מסתבך במילותיו הוא מצליח להפתיע עם רעיון לא מקובל שהבוס מאמץ בשמחה. כפרי בעצמו מגלם את מנהל הסניף המבולבל וחסר הביטחון ומנגד את הבוס הסקפטי ועושה זאת בחן הייחודי האופייני לו. 

קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב - טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל
מנהל קריאייטיב - אבירם לוי
קופירייטרים- אסא קרן ויונתן טייטל
מנהלת לקוחות - נועה לוטן יעקבי
תקציבאית - רויטל שיף
מנהלת הפקה ומסחר - גל יעקב
מפיקה - נעמה בלז
מנהלת פלנינג - אירית שפייזמן
בימוי, עריכה ומשחק: רועי כפרי 
כתיבה וקונספט: רועי כפרי וגון בן ארי 
מפיק: נתן שוטנפלס 
צילום: רומן לינצקי
ייצוג רועי כפרי: רועי הולנדר
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    מכסח הסחים
    עייפות החומר 09/2016/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פשוט מביך, מתבייש בשביל כל ה"סמנכ"לים" והרשימה הארוכה של חסרי התועלת שכל גדולתם הייתה להסכים על העובדה שכפרי הוא גאון. נשבר הזין ממשרדים גדולים שרק יודעים לרכב על אחרים, לגזור קרדיט ולאכול עמלות. ולא, לפעמים רק להביא את כפרי/ יוצא ארץ נהדרת זה לא מספיק, צריך גם רעיון. אבל היי, לפחות תשלחו איזה יח"צ "אנחנו אולד ספייס הישראלי" ותמשיכו לאונן על עצמכם!
    סגור
  • ואו, כיסאחת
    כסאח 09/2016/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וואו, כיסאחת אתה נשמע מתוסכל קצת, לא?
    סגור
  • 9.
    ה''רמקול'' הזה, זה רעיון של הלקוח, אדלר או כפרי?
    שאלה 09/2016/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    עשיתם כתבה, נסו להעמיק קצת יותר מהמובן מאליו, תכניסו איזה ראיון עם היוצרים, משהו מעשיר ולא איזה ידיעה רכילותית סוג ב'...
    סגור
  • שאלה טובה
    צפי 09/2016/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    של הלקוח.
    סגור
  • 8.
    אולד ספייס זה לא.
    ווה 09/2016/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אולד - קצת. ספייסי? גם, אולי. חביב. אפילו מצחיק משהו. לא ייחודי. בקושי מחזיק יח"צ לברנז'ה כי זה מביא טוקבקים הפוכים. בשביל מה להשוות לאולד ספייס, בשביל מה. זה מקטין.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    אולד ספייס פחח
    מבין דבר או שניים 09/2016/08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זו פירסומת לא טובה. אני לא בטוח שחוץ מהייפ וכיפים כאפות יש פה גם אפקטיביות. כפרי הוא חמוד ושיהיה לו בהצלחה אבל זה לא רציני. הויראליות שלו רחוקה מאוד מלהרשים מה עוד שמילקי משלמים המון עבור קידום. זה בעיקר יח"צ. לגבי משרדי הפרסום... הפייסבוק ביטל אותם. שם המשחק הוא סרטונים חכמים, ויראלים ואיכותיים. כל מה שמשרדי הפירסום מתעבים. הקשר היום בין היוצרים ללקוחות הוא ישיר משרדי הפרסום הם המידל מן והם הולכים ונחתכים.
    סגור
  • נכון, אתה צודק
    שאול 09/2016/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    24 שעות עם 150000 צפיות ויראליות ללא שום קידום כשהכל מהפייסבוק של כפרי. אבל אתה צודק...
    סגור
  • 6.
    ברק
    ברק 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולד ספייס?!? אתם באמת השוותם את זה לאולד ספייס?!? סרט דחקות ( מקסים ) שאף אחד לא יזכור עוד 10 שניות. אגב, חברים יקרים באייס - חאלס לעוף על כל פרסומת שהיא טיפה שרוטה. זה נייטיז בטירוף. אה... ואדלר?!? אתם אשכרה רשתם את עצמכם בקרדיטים?!?!? אין לכם טיפת בושה? מה היה התפקיד שלכם חוץ מאשר להעביר את המספר של כפרי? (וגם את זה אני לא בטוח שעשיתם)
    סגור
  • 5.
    למה לא כותבים מי אחראי על המוסיקה הסופרית? (ל"ת)
    תעשו כבוד 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ״מה שאני רק שאלה״ כתב,
    CC 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וניסח ככ ככ יפה, והתוספת שלי היא - למה הקרדיטים של המשרד והקריאיטיב שלא עשו כלום ( חוץ מלא להפריע למר כפרי המוכשר ) , מופיעים לפני זה שבאמת עשה את כל העבודה?
    סגור
  • 3.
    נו באמת משה, איזה אולד ספייס?
    אורן 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כולה דאחקה חיננית ונקודתית. איפה הרעיון הגדול כאן? באולד ספייס היה רעיון.
    סגור
  • 2.
    מילקי הוא לא אולד ספייס
    דודי 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    זה לא בגלל חוסר פירגון, אלא פשוט בגלל שאולד ספייס ישבו על תובנה גאונית והלכו עד הסוף. במילקי התובנה היחידה היא, ״בואו ניקח את כפרי״. אולד ספייס מבוסס על קונספט. מילקי מבוסס על דאחקות מתחלפות.
    סגור
  • 1.
    אני רק שאלה
    אני רק שאלה 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אם את הכתיבה והקונספט עשו כפרי וחברו, מה היה תפקיד הקריאייטיב בתהליך? להגיד בואו נביא את כפרי? בואו נגיד את האמת, אדלר פשוט היו על המדיה וזהו. Cc:דואר ישראל וניר וגלי. סלקום ומשיח.
    סגור
  • בואו נודה על האמת
    קופי ותיק 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אנחנו לא היינו מצליחים לכתוב/ לצלם/ לערוך דבר כזה. משהו במודל של גליקמן (שכפרי הוא רק פיתוח שלו) של לעבוד עם כותבים חיצוניים/ יוצרים עצמאיים ברגעים קריטיים עובד פר אקסלנס. אסי כהן, שני, כפרי, דנית, משיח. זה יוצא יותר טוב זה מתסכל נכון הלוואי וידעתי לכתוב ברמה של אסף שלמון או וניה. אבל אנחנו רחוקים מזה. אגב גם הבימאים הקלאסיים של התעשיה לא מסוגלים לייצר כזה.
    סגור
  • דנית נכתבה ע״י קופירייטרים מבאומן בלבד
    יורם באומן 09/2016/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מגן על כבודם וכשרונם
    סגור
  • בוודאי, זה גם לא אילן פלד מופיע שם
    דנית 09/2016/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למעשה, גם באומן עשו את אחד העם אחד ויגאל שמיר בעצמו כותב לבד את ארץ נהדרת. לבד לבד.
    סגור
  • דנית באמת נכתבה עי קופירייטרים של באומן
    דניס 09/2016/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שם
    סגור