קבוצת קו מנחה אייס Bizportal תפוז flix טאבו ישיר תקדין חשבים מגמות רשם החברות

פרסום ושיווק

TV

אולד ספייס הישראלי? עוד פרסומת מבריקה למילקי

אדלר חומסקי ושטראוס עושים זאת שוב. סרט הפרסומת החדש למותג תחת השילוש המקודש של מוזר/מצחיק/ממכר עלה לפני מספר שעות לרשתות החברתיות כשהוא מסתמן כהמשך ישיר להצלחה הוויראלית של קודמו
 |  17
אולד ספייס הישראלי? עוד פרסומת מבריקה למילקי
מילקי. צפי קצפי, צילום: צילום מסך
לפני כמה שנים כבשה את העולם סדרת פרסומות למותג אולד ספייס שהמרכיב העיקרי שלה היה נונסאנס ממכר, עם תסריט ודמות מרכזית (על סוס) שגרם לכל עולם הפרסום להודות בהכנעה שמדובר בשפה שטרם נראתה, ובקמפיין פשוט מוצלח, למרות שאף אחד לא באמת יכול לפענח ולהסביר מהי הנוסחה שעובדת. אולי דווקא בזה טמון סוד קסמו. הסרט החדש של אדלר חומסקי וקבוצת הכישרונות בהובלת רועי כפרי מסתמן כ'אולד ספייס' המקומי שלנו - הגדרה מחמיאה שמציבה את הקמפיין של מילקי על כתפי ענקים, ובצדק.
סרט הפרסומת החדש למותג תחת השילוש המקודש של מוזר/מצחיק/ממכר עלה לפני מספר שעות לרשתות החברתיות כשהוא מסתמן כהמשך ישיר להצלחה הוויראלית של קודמו מלפני 3 חודשים. ההשוואה ל'אולד ספייס' היא בעיקר ברמת התגובה הראשונית של הצופה שיכולה להסתכם במשפט "מה לעזאזל ראיתי עכשיו? אני חייב לצפות בזה שוב..ושוב..ושוב".

מותג המעדנים של מילקי שפעם שלט בישראל ללא עוררין או תחרות, ניצב בשנים האחרונות מול תחרות ערה על מדפי המעדנים ברשתות המזון. בניסיונות נועזים לכבוש את קהל היעד מחדש ולגייס לשורותיו קהל חסידים חדש שלא גדל על המותג הישראלי משנות ה-80-90 הלכו בשטראוס ואדלר חומסקי על רענון השפה הקריאייטיבי ללא היסוסים. זה התחיל עם קמפיין מתוזמר ומוסיקלי ואז הצטרפו לקאדר של משרד הפרסום גון בן ארי, רועי כפרי ונתן שוטנפלס ולקחו את המותג לעולם חדש של תוכן עם רוח שטות מבריקה וגיבוי מלא מצד שטראוס. התוצאה הסופית הופכת את מילקי למותג שמדבר אחרת, חושב אחרת ומצליח להעיר בקרב הצופים תאים שהיו רדומים שנים רבות.

במקרה של אדלר חומסקי יש לציין לזכות את העובדה, שלמרות ערמות האלקטרונים החופשיים נושאי האגו שמתפזרים לכל עבר בענף הפרסום, במשרד הבינו שיש גם מקום לשיתופי פעולה קריאייטיביים עם שחקני רכש מבחוץ. הבחירה בכפרי, בן ארי ושוטנפלס מוכיחה את עצמה ברמת המוצר הסופי ומיטיבה עם כל הצדדים שחפצים ביוקרת הקרדיט.







הסרטון הנוכחי מספר את סיפורו של 'צפי קצפי', מנהל סופרמרקט שמעז להתקשר לבוס הגדול עם הצעת ייעול למילקי כשלצידו כל עובדי הסניף. הוא עושה זאת עם ההצעה הנדושה ביותר, ובאורח פלא, תוך שהוא מסתבך במילותיו הוא מצליח להפתיע עם רעיון לא מקובל שהבוס מאמץ בשמחה. כפרי בעצמו מגלם את מנהל הסניף המבולבל וחסר הביטחון ומנגד את הבוס הסקפטי ועושה זאת בחן הייחודי האופייני לו.


קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב - טל ריבן
סמנכ"ל לקוחות - אלעד הרמל
מנהל קריאייטיב - אבירם לוי
קופירייטרים- אסא קרן ויונתן טייטל
מנהלת לקוחות - נועה לוטן יעקבי
תקציבאית - רויטל שיף
מנהלת הפקה ומסחר - גל יעקב
מפיקה - נעמה בלז
מנהלת פלנינג - אירית שפייזמן
בימוי, עריכה ומשחק: רועי כפרי
כתיבה וקונספט: רועי כפרי וגון בן ארי
מפיק: נתן שוטנפלס
צילום: רומן לינצקי
ייצוג רועי כפרי: רועי הולנדר




הגב לכתבה

יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
17 תגובות
10.
מכסח הסחים
פשוט מביך, מתבייש בשביל כל ה"סמנכ"לים" והרשימה הארוכה של חסרי התועלת שכל גדולתם הייתה להסכים על העובדה שכפרי הוא גאון. נשבר הזין ממשרדים גדולים שרק יודעים לרכב על אחרים, לגזור קרדיט ולאכול עמלות. ולא, לפעמים רק להביא את כפרי/ יוצא ארץ נהדרת זה לא מספיק, צריך גם רעיון. אבל היי, לפחות תשלחו איזה יח"צ "אנחנו אולד ספייס הישראלי" ותמשיכו לאונן על עצמכם!
עייפות החומר | 08/09/2016 17:50
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
ואו, כיסאחת
וואו, כיסאחת אתה נשמע מתוסכל קצת, לא?
כסאח | 09/09/2016 08:42
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
9.
ה''רמקול'' הזה, זה רעיון של הלקוח, אדלר או כפרי?
עשיתם כתבה, נסו להעמיק קצת יותר מהמובן מאליו, תכניסו איזה ראיון עם היוצרים, משהו מעשיר ולא איזה ידיעה רכילותית סוג ב'...
שאלה | 08/09/2016 10:52
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
שאלה טובה
של הלקוח.
צפי | 08/09/2016 16:29
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
8.
אולד ספייס זה לא.
אולד - קצת. ספייסי? גם, אולי. חביב. אפילו מצחיק משהו. לא ייחודי. בקושי מחזיק יח"צ לברנז'ה כי זה מביא טוקבקים הפוכים. בשביל מה להשוות לאולד ספייס, בשביל מה. זה מקטין.
ווה | 08/09/2016 09:40
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
7.
אולד ספייס פחח
זו פירסומת לא טובה. אני לא בטוח שחוץ מהייפ וכיפים כאפות יש פה גם אפקטיביות. כפרי הוא חמוד ושיהיה לו בהצלחה אבל זה לא רציני. הויראליות שלו רחוקה מאוד מלהרשים מה עוד שמילקי משלמים המון עבור קידום. זה בעיקר יח"צ. לגבי משרדי הפרסום... הפייסבוק ביטל אותם. שם המשחק הוא סרטונים חכמים, ויראלים ואיכותיים. כל מה שמשרדי הפירסום מתעבים. הקשר היום בין היוצרים ללקוחות הוא ישיר משרדי הפרסום הם המידל מן והם הולכים ונחתכים.
מבין דבר או שניים | 08/09/2016 00:19
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
נכון, אתה צודק
24 שעות עם 150000 צפיות ויראליות ללא שום קידום כשהכל מהפייסבוק של כפרי. אבל אתה צודק...
שאול | 08/09/2016 16:31
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
6.
ברק
אולד ספייס?!? אתם באמת השוותם את זה לאולד ספייס?!? סרט דחקות ( מקסים ) שאף אחד לא יזכור עוד 10 שניות. אגב, חברים יקרים באייס - חאלס לעוף על כל פרסומת שהיא טיפה שרוטה. זה נייטיז בטירוף. אה... ואדלר?!? אתם אשכרה רשתם את עצמכם בקרדיטים?!?!? אין לכם טיפת בושה? מה היה התפקיד שלכם חוץ מאשר להעביר את המספר של כפרי? (וגם את זה אני לא בטוח שעשיתם)
ברק | 07/09/2016 18:20
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
5.
למה לא כותבים מי אחראי על המוסיקה הסופרית? (ל"ת)
תעשו כבוד | 07/09/2016 18:14
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
4.
״מה שאני רק שאלה״ כתב,
וניסח ככ ככ יפה, והתוספת שלי היא - למה הקרדיטים של המשרד והקריאיטיב שלא עשו כלום ( חוץ מלא להפריע למר כפרי המוכשר ) , מופיעים לפני זה שבאמת עשה את כל העבודה?
CC | 07/09/2016 18:01
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
3.
נו באמת משה, איזה אולד ספייס?
כולה דאחקה חיננית ונקודתית. איפה הרעיון הגדול כאן? באולד ספייס היה רעיון.
אורן | 07/09/2016 17:22
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
2.
מילקי הוא לא אולד ספייס
זה לא בגלל חוסר פירגון, אלא פשוט בגלל שאולד ספייס ישבו על תובנה גאונית והלכו עד הסוף. במילקי התובנה היחידה היא, ״בואו ניקח את כפרי״. אולד ספייס מבוסס על קונספט. מילקי מבוסס על דאחקות מתחלפות.
דודי | 07/09/2016 16:39
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
1.
אני רק שאלה
אם את הכתיבה והקונספט עשו כפרי וחברו, מה היה תפקיד הקריאייטיב בתהליך? להגיד בואו נביא את כפרי? בואו נגיד את האמת, אדלר פשוט היו על המדיה וזהו. Cc:דואר ישראל וניר וגלי. סלקום ומשיח.
אני רק שאלה | 07/09/2016 16:33
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
בואו נודה על האמת
אנחנו לא היינו מצליחים לכתוב/ לצלם/ לערוך דבר כזה. משהו במודל של גליקמן (שכפרי הוא רק פיתוח שלו) של לעבוד עם כותבים חיצוניים/ יוצרים עצמאיים ברגעים קריטיים עובד פר אקסלנס. אסי כהן, שני, כפרי, דנית, משיח. זה יוצא יותר טוב זה מתסכל נכון הלוואי וידעתי לכתוב ברמה של אסף שלמון או וניה. אבל אנחנו רחוקים מזה. אגב גם הבימאים הקלאסיים של התעשיה לא מסוגלים לייצר כזה.
קופי ותיק | 07/09/2016 17:53
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
דנית נכתבה ע״י קופירייטרים מבאומן בלבד
מגן על כבודם וכשרונם
יורם באומן | 07/09/2016 23:36
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
בוודאי, זה גם לא אילן פלד מופיע שם
למעשה, גם באומן עשו את אחד העם אחד ויגאל שמיר בעצמו כותב לבד את ארץ נהדרת. לבד לבד.
דנית | 08/09/2016 19:32
יש להזין שם בן לפחות שני תווים
יש להזין נושא בן לפחות שני תווים
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה

ליצירת תגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעית תקשורת, אנא נסה שנית
שלח מחדש
דנית באמת נכתבה עי קופירייטרים של באומן
הייתי שם
דניס | 16/09/2016 20:45
0 0

אייס דרושים

+ לכל המשרות
תפקיד חברה איזור
גרפיקאי חסוי המרכז שלח קו”ח
יועצ/ת תקשורת לוגוס אסטרט... המרכז שלח קו”ח
תקציבאי/ת סער פרומרקט המרכז שלח קו”ח

הרשמה לניוזלטרים

עליך לאשר את תנאי השימוש לשם הרשמה לניוזלטרים
הרשם
הרשמתך עברה בהצלחה