שיווק ופרסום

מוצר השנה 2017: גם אנחנו בחרנו את המוצרים שהכי אהבנו

בחרנו 5 מוצרים מתוך אלפי משתתפים שהתשתתפו במוצר השנה: שירות Bhome, גלידות מסדרת LA FRUTTA, עגלת yoyo+, בלנדרים של נוטרי נינג'ה ואוזניות JABRA
תוכן שיווקי | 
מוצר השנה 2017 (צילום אייס TV)
במארס האחרון נערך טקס מוצר השנה 2017 זו השנה ה-12, בו הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות. פרסי מוצר השנה מוענקים למוצרים ושירותים חדשניים שנבחרו על ידי הקהל הישראלי במחקר צרכנים נרחב - שכלל כ-2,000 משתתפים - שערך מכון המחקר קנטאר מדיה.
בין הזוכים בשנה זו אפשר למנות את שייק דיגיטלי באפליקציית לאומי, תרסיס דיפנס מחברת טבע, סדרת מוצרי עיצוב השיער שלTRESemme , פריכונים עד 99 קלוריות של אסם, משקאות תנובה Go, סדרת הבלנדרים של נוטרי נינג'ה, קרם גוף למקלחת  IN SHOWER של ניוואה, עזרי הכביסהCOLOUR CATCHER  ועוד.
בחרנו 5 מוצרים שהכי אהבנו:
בזק הבית החכם – מנהלים את הבית מרחוק: שירות Bhome, שירות הבית החכם של בזק מאפשר ללקוח לנהל ולעקוב מרחוק אחר הנעשה בביתו, ולשלוט במגוון אמצעי בקרה באמצעות הסמארטפון. השירות מתבסס על פתרון All in one, הכולל מצלמת HD משוכללת ומרובת פונקציות וחיישנים כמו חיישן טמפרטורה, תנועה, תאורה, קול ואפילו לחות. במערכת יש שמע דו כיווני שניתן לתקשר באמצעותה עם בני הבית ובעיקר מערכת אבטחה עם אזעקה רבת עצמה שמופעלת בהתאם לתרחישים חריגים שהופעלו מראש. 
בנוסף לערכה הבסיסית, ניתן לרכוש גלאים נוספים בהם גלאי דלת או חלון שמעדכן כאשר הדלת או החלון נפתחים, שקע חכם המאפשר שליטה מרחוק על מוצרי החשמל בבית, מנורה חכמה וחסכונית וגלאי מזגן המפעיל ושולט במזגן מרחוק. ערכת הבית החכם של בזק מותקנת באופן פשוט ועצמאי על ידי הלקוח ומתממשקת לרשת האלחוטית שלו. לאחר ההתקנה יכול הלקוח לצפות באמצעות אפליקציה ייעודית בנעשה בביתו, לקבל התראות אודות המתרחש בו, ואף לנהל שיחה באמצעות המכשיר עם אלה הנמצאים בבית.
המערכת מאפשרת ללקוחות לשלוט ולהגדיר כל אחד מהשירותים במערכת הניהול, על פי דפוסי שימוש אישיים ויודעת לעדכן את הלקוח על ההתרחשויות בבית כפי שהוגדרו מראש על ידו. השירות נתמך בשירותי ענן מאובטחים והמידע שהלקוח אוסף בזמן הפעלת השירות (הקלטות וידאו, התראות וכיוב'), מקודד ואינו ניתן לזיהוי על ידי גורם אחר, זולת הלקוח עצמו.


גלידות נסטלה סדרת LA FRUTTA  - בריאות מבלי להתפשר על הטעם: גלידות נסטלה ממשיכה להוביל את מגמת ה-Wellness בעולם הגלידות, ומשיקה מגוון מוצרים, המאפשרים לצרכנים ליהנות מגלידות מאוזנות יותר תזונתית, מופחתות קלוריות, סוכר ושומן.
לאחר ההצלחה של סדרת LA FRUTTA  שהושקה בשנה שעברה, הוחלט להרחיב את הסדרה גם לתחום הגלידות המשפחתיות עם 3 שילובי פירות מקוריים: מנגו-פסיפלורה-אננס, בננה-תמר-פקאן, תות שדה - פירות אדומים. בנוסף יושק שלגון חדש בטעמי ליצ'י-פסיפלורה. מוצרי La Frutta מכילים 50% פרי, מתאפיינים במרקם נימוח, ובשילובי טעמים מפתיעים. בכל שלגון כ-67-90 קלוריות בלבד.
לדברי גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה, "ההצלחה המרשימה של סדרת La Frutta מאז השקתה ב- 2016, הוכיחה לנו שהצרכן הישראלי מעוניין לצרוך מוצרים טובים יותר תזונתית, אך לא מוכן להתפשר על הטעם".


עגלת yoyo  של babyzen - קומפקטית, קלת משקל ומושלמת לנסיעות: עגלת yoyo משיקה חידושים מפתיעים בתחום העגלות והטיולונים. עגלה מלאת סטייל, נוחה לקיפול, קלה במיוחד (רק 8.5 קילו!) והיחידה שמתאימה לעלייה למטוס. העגלה מתקפלת כמקשה אחת, בעלת עריסה בלעדית וייחודית המתאימה לניובורן ובגיל 6 חודשים, ניתן להחליף את העריסה בערכת טיולון היויו המוכר שזכה להצלחה חסרת תקדים בארץ ובעולם.
לעגלה יתרונות ומפרט עשיר שכולל: קיפול ופתיחה ביד אחת, אפשרות להתקנת בורד טרמפיסט בלחיצה אחת, ללא צורך במתאמים, בדים נשלפים וכביסים, סל אחסון XXL, נהיגה נוחה ביד אחת, ארבעה בולמי זעזועים, גגון ארוך לעריסת ניובורן ועוד ועוד.
הקולקציה כוללת 6 צבעים מרהיבים: שחור, אפור, כחול, חול, אדום צרפתי, פוקסיה ועכשיו חדש- ג'ינג'יר ומנטה.


סדרת הבלנדרים של נוטרי נינג'ה – שמירה מקסימלית של הערכים התזונתיים: סדרת הבלנדרים החדשה מנצלת בצורה מקסימלית את כל חלקי הפרי והירק ומאפשרת ליהנות ממשקאות בריאים, מלאים בערכים תזונתיים ועשירים בוויטמינים ובסיבים. בסדרה 3 דגמים שונים בעלי טכנולוגיה חדשנית וייחודית בשם Auto-IQ, המאפשרת בלחיצת כפתור אחת להפעיל תוכנית עיבוד חכמה של פולסים מתוזמנים, ערבול והפוגות בהתאם לכל מרכיב מזון על מנת לשמור על מקסימום מהערכים התזונתיים.
הלהבים המיוחדים המצויים במכשירים הינם בעלי מבנה ייחודי המשלבים עוצמה ומהירות סיבוב גבוהה ומאפשרים גם ריסוק קרח, פירות קפואים וקליפות פרי ומעניקים מרקם קטיפתי וצונן למשקאות השייק.


אוזניות הספורט בדגמי JABRA – לרוץ ללא חוטים: סדרת אוזניות ספורט אלחוטיות המיועדות לריצה ולאימון גופני, המאפשרות מדידות דופק וחמצן לצד איכות סאונד נפלאה. האוזניות אלחוטיות ובכך מקלות על השימוש תוך כדי פעילות גופנית, עמידות לזיעה באופן מוחלט, וכל אחת מהן מיועדת למטרה שונה ובעלת יתרונות חדשניים נוספים.
קיימות 4 סוגי אוזניות בסדרה - האחת Elite Sport המגיעות ללא חוטים כלל. עמידות בלחות ובזיעה בעלות מד דופן מובנה שמתאימות במיוחד לספורטאים. השנייה SPORT PULSE האוזניות האלחוטיות הראשונות בעולם אשר כוללות מד דופק אינטגרלי מדויק המתיישב בתוך האוזן ואפליקציית  Jabra Sport Lifeלהדרכה קולית בזמן אמת, השלישית Jabra Sport Coach אוזניות המגיעות עם אפליקציה חדשנית לאימון בהדרכה קולית כולל אפשרות ספירה של החזרות על התרגילים, מדידת איכות האימון והצעת דרכים לשיפור ולהתייעלות באמצעות חיישן תנועה. וכל זה תוך האזנה למוזיקה. הרביעית היא Jabra Sport Pace אוזניות המיועדות לריצה, בעלות אפליקציה שמאפשרת לתכנן, לנטר ולנתח את הביצועים שלכם על סמך מדידת הקצב, הקלוריות ששרפו, המרחק והמסלול. האוזניות נטענות תוך 15 דקות.

רוצים לראות את כל המוצרים שזכו בפרס מוצר שנה 2017? לחצו כאן
תגיות מוצר השנה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה