שיווק ופרסום

פייק ניוז: רויאלטי משתלט על החדשות בקמפיין רדיו משעשע

קמפיין חדש של המשרד עבור רויאלטי מבצע מניפולציה משעשעת על מבזק החדשות השעתי בתחנות 'כאן'. בחברון זלצמן מציינים כי אישור הקמפיין מול המחלקה המשפטית של התאגיד ארכה כשבועיים
משה בנימין |  3
רדיו (צילום Istock)
משרד הפרסום חברון זלצמן, מהבולטים בתחום הרדיו, מראה שהניסיון שצבר בשימוש במדיה הוותיקה אינו לשווא. קמפיין חדש של המשרד עבור מותג השעונים של רשת התכשיטים רויאלטי עלה הבוקר לאוויר כשהוא מבצע מניפולציה משעשעת על מבזק החדשות השעתי בתחנות הרדיו של כאן.
המניפולציה היא למעשה קמפיין שנשמע כמו מבזק החדשות, רק שהוא מתחיל 2 דקות לפני מועד המבזק ואז הופך לדו שיח קליל בטון חדשותי ממלכתי בין שני קרייני החדשות אהוד גרף ורן יבנאי. כאשר קריין החדשות מתחיל לקריין את הפתיח הקבוע, למשל: ״שלום רב, השעה 10 והרי…״ הקריין השני (גראף), קוטע אותו בטענה שעדיין לא 10. הקריין הראשי (יבנאי) מבקש להציץ בשעונו של אהוד כדי לוודא מה השעה המדויקת כאשר בסוף מסתבר שהפרסום הוא למבצע שעונים ברויאלטי.
בחברון זלצמן מציינים כי אישור הקמפיין נתקל בלא מעט קשיים מצד תאגיד השידור, מעצם העובדה שהוא עשוי להטעות את הצופים. רק לאחר שבועיים של דיונים ניתן האישור הסופי מצד המחלקה המשפטית לעלות לאוויר ומהבוקר הקמפיין משודר בכל תחנות כאן, בכל שעה. 
 
קרדיטים:
קריאייטיב: דודי חברון, שובאל פלח
קריינים: אהוד גראף, רן יבנאי, גיל קומר
סאונד: סאונדהאוס
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נפלא ומצחיק (ל"ת)
    יובל 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    כמה עלוב
    א. א. 11/2017/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיחה של זקנים ובסוף מישהו צריך לקנות שעון/ תכשיט או להכנס לחנות שלהם, בגלל ההומור הדבילי הזה? עלוב.
    סגור
  • 1.
    אני מגיש תביעה ייצוגית
    עו"ד טרחניקוב 11/2017/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבקשת החזר כספי לכל אזרחי המדינה על בזבוז של שבועיים עבודה של עובדי התאגיד שהיו מעורבים בתהליך אישור התשדיר שאנחנו אזרחי המדינה משלמים להם את המשכורת. בחישוב מהיר כל אזרח יקבל 0.0028 אגורות.
    סגור