שיווק ופרסום
פייק ניוז: רויאלטי משתלט על החדשות בקמפיין רדיו משעשע
קמפיין חדש של המשרד עבור רויאלטי מבצע מניפולציה משעשעת על מבזק החדשות השעתי בתחנות 'כאן'. בחברון זלצמן מציינים כי אישור הקמפיין מול המחלקה המשפטית של התאגיד ארכה כשבועיים
משרד הפרסום חברון זלצמן, מהבולטים בתחום הרדיו, מראה שהניסיון שצבר בשימוש במדיה הוותיקה אינו לשווא. קמפיין חדש של המשרד עבור מותג השעונים של רשת התכשיטים רויאלטי עלה הבוקר לאוויר כשהוא מבצע מניפולציה משעשעת על מבזק החדשות השעתי בתחנות הרדיו של כאן.
המניפולציה היא למעשה קמפיין שנשמע כמו מבזק החדשות, רק שהוא מתחיל 2 דקות לפני מועד המבזק ואז הופך לדו שיח קליל בטון חדשותי ממלכתי בין שני קרייני החדשות אהוד גרף ורן יבנאי. כאשר קריין החדשות מתחיל לקריין את הפתיח הקבוע, למשל: ״שלום רב, השעה 10 והרי…״ הקריין השני (גראף), קוטע אותו בטענה שעדיין לא 10. הקריין הראשי (יבנאי) מבקש להציץ בשעונו של אהוד כדי לוודא מה השעה המדויקת כאשר בסוף מסתבר שהפרסום הוא למבצע שעונים ברויאלטי.
בחברון זלצמן מציינים כי אישור הקמפיין נתקל בלא מעט קשיים מצד תאגיד השידור, מעצם העובדה שהוא עשוי להטעות את הצופים. רק לאחר שבועיים של דיונים ניתן האישור הסופי מצד המחלקה המשפטית לעלות לאוויר ומהבוקר הקמפיין משודר בכל תחנות כאן, בכל שעה.
קרדיטים:
קריאייטיב: דודי חברון, שובאל פלח
קריינים: אהוד גראף, רן יבנאי, גיל קומר
סאונד: סאונדהאוס
קריאייטיב: דודי חברון, שובאל פלח
קריינים: אהוד גראף, רן יבנאי, גיל קומר
סאונד: סאונדהאוס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.נפלא ומצחיק (ל"ת)יובל 11/2017/12הגב לתגובה זו0 1סגור
-
2.כמה עלובא. א. 11/2017/12הגב לתגובה זו1 0בדיחה של זקנים ובסוף מישהו צריך לקנות שעון/ תכשיט או להכנס לחנות שלהם, בגלל ההומור הדבילי הזה? עלוב.סגור
-
1.אני מגיש תביעה ייצוגיתעו"ד טרחניקוב 11/2017/10הגב לתגובה זו0 0לבקשת החזר כספי לכל אזרחי המדינה על בזבוז של שבועיים עבודה של עובדי התאגיד שהיו מעורבים בתהליך אישור התשדיר שאנחנו אזרחי המדינה משלמים להם את המשכורת. בחישוב מהיר כל אזרח יקבל 0.0028 אגורות.סגור