שיווק ופרסום

Awesome ושימי כהן משיקים בשותפות חברה לווידאו ואנימציה

בשנים האחרונות Awesome עבדו רבות עם כהן שסיפק לחברת המיתוג את רוב שירותי האנימציה. עם סגירת הסטודיו בבעלות כהן, יצאה לדרך התכנית לשותפות בחברת בת
משה בנימין |  4
מעיין פרוינד סיגלר ושימי כהן (צילום יחסי ציבור)
סוכנות המיתוג Awesome בבעלות מעיין פרוינד סיגלר חוברת לשימי כהן, מבעליה לשעבר של חברת האנימציה והסרטים BOLD, להקמת סוכנות בשותפות שתתמחה בווידאו ואנימציה תחת השם Awesome Motion.
בחברה מציינים, כי בשנים האחרונות נרשמת עלייה מטאורית בשימוש בווידיאו ככלי שיווקי ולמעשה רוב הפרסום ברשת הוא מבוסס ווידיאו. נכון ל-2019, 87% מהעסקים משתמשים בווידאו ככלי שיווקי, ולשם השוואה ב-2016 נתון זה עמד על 63%. המגמה ברורה והצפי הוא שעד שנת 2022, 83% מכלל התוכן הצרכני באינטרנט יהיו תכני וידאו. מגמה זו משפיעה גם על פרסום הנחשב מסורתי כגון שלטי חוצות שהופכים להיות דיגיטליים גם כן. גם חברות ה-D2C הישראליות שפועלות בשווקים הבינלאומיים מרבות להשתמש בתכני וידאו כחלק מרכזי מהתקשורת שלהן מול הקהלים השונים.
בשנים האחרונות Awesome עבדו רבות עם כהן שסיפק לחברת המיתוג את רוב שירותי האנימציה ללקוחות השונים. לאחר שכהן החליט לסגור את הסטודיו שבבעלותו - BOLD, יצאה לדרך התכנית להקים יחד את חברת הבת בשותפות שווה בין הצדדים. 
מעין פרוינד סיגלר, מנכ"ל ובעלים של Awesome: "אנחנו רואים היום ביקוש אדיר לתכנים ש'זזים'. מסרטים גדולים להשקות של מותגים ומוצרים ועד אנימציות של אייקונים ומצגות. הכל זז מסביבנו ומה שנשאר דומם פשוט בולט פחות. יש לנו כבוד גדול לחלוק דרך חדשה עם שימי כהן ולהגדיר מחדש את הצעת הערך שלנו ללקוחות Awesome וגם ללקוחות Awesome motion". 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אש! מחפשים עובדים?
    מתעניינת 09/2019/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת שאפילו חצי משרה יהיה להיט!
    סגור
  • 3.
    בחירה מצוינת!
    אחת שיודעת 09/2019/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מכירה את שימי כהן ויצא לי לעבוד איתו, בחור מקסים וקשוב עם טונה של כישרון! עלה והצלח!
    סגור
  • 2.
    Move!
    סדאת 09/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    קול
    מישהו 09/2019/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קול
    סגור