שיווק ופרסום
Awesome ושימי כהן משיקים בשותפות חברה לווידאו ואנימציה
בשנים האחרונות Awesome עבדו רבות עם כהן שסיפק לחברת המיתוג את רוב שירותי האנימציה. עם סגירת הסטודיו בבעלות כהן, יצאה לדרך התכנית לשותפות בחברת בת
סוכנות המיתוג Awesome בבעלות מעיין פרוינד סיגלר חוברת לשימי כהן, מבעליה לשעבר של חברת האנימציה והסרטים BOLD, להקמת סוכנות בשותפות שתתמחה בווידאו ואנימציה תחת השם Awesome Motion.
בחברה מציינים, כי בשנים האחרונות נרשמת עלייה מטאורית בשימוש בווידיאו ככלי שיווקי ולמעשה רוב הפרסום ברשת הוא מבוסס ווידיאו. נכון ל-2019, 87% מהעסקים משתמשים בווידאו ככלי שיווקי, ולשם השוואה ב-2016 נתון זה עמד על 63%. המגמה ברורה והצפי הוא שעד שנת 2022, 83% מכלל התוכן הצרכני באינטרנט יהיו תכני וידאו. מגמה זו משפיעה גם על פרסום הנחשב מסורתי כגון שלטי חוצות שהופכים להיות דיגיטליים גם כן. גם חברות ה-D2C הישראליות שפועלות בשווקים הבינלאומיים מרבות להשתמש בתכני וידאו כחלק מרכזי מהתקשורת שלהן מול הקהלים השונים.
בשנים האחרונות Awesome עבדו רבות עם כהן שסיפק לחברת המיתוג את רוב שירותי האנימציה ללקוחות השונים. לאחר שכהן החליט לסגור את הסטודיו שבבעלותו - BOLD, יצאה לדרך התכנית להקים יחד את חברת הבת בשותפות שווה בין הצדדים.
מעין פרוינד סיגלר, מנכ"ל ובעלים של Awesome: "אנחנו רואים היום ביקוש אדיר לתכנים ש'זזים'. מסרטים גדולים להשקות של מותגים ומוצרים ועד אנימציות של אייקונים ומצגות. הכל זז מסביבנו ומה שנשאר דומם פשוט בולט פחות. יש לנו כבוד גדול לחלוק דרך חדשה עם שימי כהן ולהגדיר מחדש את הצעת הערך שלנו ללקוחות Awesome וגם ללקוחות Awesome motion".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.אש! מחפשים עובדים?מתעניינת 09/2019/02הגב לתגובה זו0 0האמת שאפילו חצי משרה יהיה להיט!סגור
-
3.בחירה מצוינת!אחת שיודעת 09/2019/01הגב לתגובה זו2 0אני מכירה את שימי כהן ויצא לי לעבוד איתו, בחור מקסים וקשוב עם טונה של כישרון! עלה והצלח!סגור
-
2.Move!סדאת 09/2019/01הגב לתגובה זו0 0בהצלחהסגור
-
1.קולמישהו 09/2019/01הגב לתגובה זו2 0קולסגור